Wanneer gaan we stemmen precies?

Sorry ben ff een tijdje niet online geweest, maar wanneer is nou de stemronde van de foto wedstrijd...ben echt heeeelll benieuwd...

groetjes Diana.
Hoe gaat het stemmen precies in zijn werk. geven we een top drie of zo per persoon?

Dat was eind van de maand, geloof ik. Even wachten tot Annemiek weer online is. De bedoeling was dat we allemaal een top drie geven zonder ons eigen kind erin en ik zit nu al een hele week te bedenken hoe ik jullie kan chanteren op de mijne te stemmen!!!!!!

Groetjes Ilona

ooo dat stemmen zie ik zo tegen op dat lukt toch niet het zijn allemaal kanjers nouja de mijne iets meer dan al die andere maar daar mag ik niet op stemmen pffffffff

Ik heb wel een paar leuke gezien hoor...die van die douche vind ik gaaf en ook die van de jongen op die bank, met die enorme grote lach, en die meisje met die lieve lach etc.....hahah ze zijn allemaal leuk....maar dat jongetje in die blauwe maxicosi met die berenmantel aan die heeft toch echt wel mijn hart gestolen...(jordy heet hij geloof ik.) misschien moeten jullie daar ook maar op stemmen...

groetjes Diana (mama van jordy)

euuuu ik mocht er op 3 stemmen he??? ik ga gelijk ff kieken welke ik op Renzo na de mooiste vind dan he ene mamamieke??? hebbie het gezien in je vriendenboek???

Terug
Bovenaan