Wanneer gaat de box lager?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zie dat mijn dochtertje begint te proberen om te kruipen. Nu is het nog niet zover en ook trekt ze zich nog niet op aan de spijlen van de box ofzo. Maar ik ben een beetje bang dat als ik net even weg ben, ze zich toch een keer gaat optrekken aan die spijlen. En het zal maar gebeuren dat ze dan over de rand heen valt... Ik moet er niet aan denken  
Maar goed, wanneer moet ik de bodem van de box verlagen? Hebben jullie dit al gedaan?

Groetjes, Emmy

Hoi Emmy, ik heb gisteren de box verlaagd. benjamin is nu bijna 8 maanden, maar niet de snelste qua staan en lopen haha, had het idee dat ik het nu maar moest doen wie weet gaat ie ineens staan.
Vind de box op de hogere stand zelf fijner, en minder dicht bij de koude vloer.......dus ik zou m lekker zo lang mogelijk hoog laten, doeg Marieke

Zodra ze kunnen zitten, zou ik hem lager zetten. Ikzelf heb het toevallig gisteren gedaan, omdat we net terug zijn van vakantie en meneer ineens ging staan daar! Dus gauw de box naar beneden.
Overigens zit hij er weinig in. Hij vindt het veel leuker om de kamer door te crossen, haha.

groetjes,
Mienetje

Terug
Bovenaan