Wanneer gaat de fles van 23.00 uur er af?

Hoi,

Bij Esther is die fles er sinds een kleine week af. Ze was toen 14 weken. We hebben de tijden nu iets aangepast, zodat ze haar laatste fles om 19.30 uur krijgt. Ze slaapt dan door tot 6.00 uur, krijgt een voeding en slaapt dan door tot 8.00 uur.

Groetjes,

Eveline

Onze Joos is nu net 2 weekjes en krijgt om 24uur de laatste x borstvoeding!
Hij slaapt vervolgens door tot half 7/7uur!! Echt releaxt hier dus!
Waneer je de 11uur voeding laat weet ik (nog) niet. Mijn schoon zusje is daar net mee gestopt haar dochter is 5maanden!

Liefs,
Marieke
Moeder van Mara 20,5 maand en Joos 16dagen oud!

Ik vind eigenlijk dat jullie niet mogen klagen. Ja sorry hoor, ik geef borstvoeding. Dus dat kan iemand overnemen. En ik geeft de laatste voeding om 23:00 uur, vervolgens om 04:00 en dan weer 07:00 uur, en dat al bijna 11 weken.

Maar ja, tuurlijk mag je klagen, je wil natuurlijjk gewoon je oude slaapschema terug. Dat snap ik best wel hoor.

Succes

RoosB, ik lees in dit topic nergens een klacht, hoor?? Misschien heb jij ze in andere topics gelezen,maar hier staan ze niet en je reactie is daardoor voor dit opic een beetje vreemd...
Joey krijgt sinds een week (hij was toen precies 15 weken) geen fles meer om 23.30 en slaapt nu van 19.00  tot 07.00. Superrelaxt dus!!

Volgens mij is dit ook gewoon een   vraag en niet klagen. En wat dan nog als dat wel zo zou zijn? Maar goed... ik vroeg me hetzelfde af.
Wanneer gaat je kindje naar 4 flessen? Mag dat als  hij boven een bepaald gewicht zit? Of vanaf een bepaald aantal weken/maanden?
Quinn slaapt al maanden door 's nachts en krijgt nu om 21.30 uur de laatste fles. Vaak is hij dan diep in slaap, ik vind het zo jammer om hem dan wakker te moeten maken.
Groetjes Veerle

Het was idd een vraag en géén topic om te klagen!!
Ennuh, ik geef de fles ipv borstvoeding maar ook ik geef die  dan vaak  om 23.00 uur, 4.00 uur én 7.00 uur.....

Ik ga trouwens nu proberen de fles van 23.00 uur te vervroegen naar 22.00 uur, hoor namelijk dat veel kindjes dan ineens doorslapen.

Gr. Lieke

Hallo, onze dochter Lieke, nu 8 weken slaapt sinds 1,5 week van 20.00 tot ongeveer 5.30.....de laatste voeding kreeg ze om 22.00 maar ze slaapt gewoon doos..ik maak haar niet wakker.. gr. jorieke

Terug
Bovenaan