wanneer gaat mijn bevalling nou beginnen

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik schrijf hier mijn verhaal maar neer want op het novemberforum geven ze geen sjoegge, ik denk dat ze allemaal al bevallen zijn of ze zijn nu bezig.
ik ben vandaag 40 weken en 5 dagen en vanaf vorige week  donderdag heb ik het ene voorteken naar het andere. Het begon  donderdag bij de vk. met ineens een veel hogere bloeddruk als normaal. volgens de vk was dit of een teken dat de bevalling eraan kwam of beginnende zwangerscchapsvergiftiging.
ze heeft me geprobeerd te strippen maar ze kon er nog niet goed bij. vrijdag moest ik weer terug met urine en die was goed en mijn bloeddruk was ook weer gezakt.
Weer een inwendig onderzoek, nu was de baarmoederhals zacht maar nog niet verstreken dus wel vooruitgang.
Heel het weekend zeurende menstruatie krampen en zondag verloor ik een gedeelte vn de slijmprop. Maandag ben ik nog meer van de slijmprop verloren en dacht ik echt dat het ging beginnen maar helaas , vanochtend werd ik gewoon weer wakker.
Nu moet ik morgen weer naar de v.k. dus ik ben benieuwd.
Ik ben zwanger van de vijfde en de laatste twee zijn zijn ingeleid met gel en de ander met infuus. DE jongste is ruim 5 1/2 dus het ligt me allemaal niet meer zo vers in het geheugen.
Ik hoop zo dat ik deze laatste zwangerschap mooi mag afsluiten het liefst thuis.
Hoe langer het duurt hoe onzekerder  ik word ,   en hoe meer enge dingen ik in me hoofd ga halen.

De hele dag thuis is ook zo saai maar ik kan gewoon niet zo ver meer weg.

groetjes van diana

OJA \, degene die het nog niet gedaan hebben: STEMMEN JULLIE OOK OP MIJN DOCHTER BRIITT die meedoet met de tekenwedstrijd "geinspireerd door rembrandt"

Ga naar www.rembrandtkids.rnw.nl en stem op BRITT
Op het ogenblik staat ze tweede maar ze wil voor de eerste plaats.

ALVAST BEDANKT

Hoi Hoi,
Wat vervelend voor je,zeg!
Al die krampen en "voortekenen"
Ook ik ben een november mama die "lekker" overtijd loopt.
Was afgelopen zaterdag(de 25ste) uitgerekend,dus opzich nog niet zo erg lang
"overtijd" maar toch valt het niet mee als "DE" dag voorbij gaat.
Ineens ben je het ook helemaal zat.
Morgen word ik gestript,dus ben erg benieuwd of dit zal helpen.
En over de november forum stilte...het is inderdaad eng stil daar,denk dus dat ze allemaal lekker bevallen zijn en ons gewoon vergeten zijn :(
Heel veel succes en hopelijk mogen we onze kindjes vanavond al vast houden

Liefs,
Lina
40wk+3dgn

Je geduld wordt dus behoorlijk op de proef gesteld. Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en dat het per direct mag komen wat jou betreft.
Ik hoop dat het snel op gang komt en je kindje nr.5 in je armen houdt!

lfs ing

Wow, een 5e kindje... Ik vind 1 al zo'n eng idee...

Heel veel succes voor alle overtijdse en op gang komende november mamma's (to be)...

Groetjes, Eva (11 wkn en 1 dag)

Terug
Bovenaan