Wanneer geboortekaartjes?

Hey meiden!
Hoever waren jullie (of wanneer zijn jullie van plan) om uit te gaan kijken naar geboortekaartjes? Persoonlijk wil ik er niet al te lang meer mee wachten, want het lijkt me namelijk best moeilijk om een geschikt kaartje, gedichtje, enz te vinden.

Ben benieuwd!
Liefs Nicole (21 wk)
 
Ik ben iedere keer (3x) van plan geweest vroeg de kaartjes uit te zoeken en te bestellen, maar alle keren was ik ontzettend laat. Ik kon niet kiezen of er kwamen andere dingen tussendoor.
Bij mijn eerste stond ik met gebroken vliezen mijn keuze te maken (uit drie favoriete kaartjes, zover was ik al wel) tekst had ik ook al wel klaar.
Bij mijn tweede was ik laat met boeken halen en doorkijken. Maar al heel snel een bijpassend kaartje (vervolgkaartje op de eerste, van zelfde kunstenaresse)
Bij mijn derde kwamen we er niet uit en uiteindelijk maar voor gekozen om een digitale foto te laten afdrukken (mijn drie meiden bij elkaar). Tekst wel al klaar. Dit laatste kaartje vonden de vrienden en familieleden uiteindelijk de mooiste!
 

Hoi!

Ik ben nu 34w3d zwanger van mijn 1e kindje en wij zijn nog bezig, nu komt dat ook wel omdat wij een hele makkelijke drukker hebben, normaal willen ze zo 8 weken voor de uitgerekende datum de bestelling binnen hebben.
wij hebben zelf al kaartjes op het oog maar nog niet HET kaartje, we hopen daar eind van de week over uit te zijn en dan kunnen we ze bestellen.
Ga anders eens langs een drukker en haal vast boeken op!
kun je vast kijken!
en informeer dan ook wanneer hij ong wilt dat je ze bestelt want dat verschilt wel!
succes

liefs sarah
 
Hallo,

Ik heb boeken gehaald toen ik zo'n 25 weken zwanger was, denk ik. Ik had al veel op internet geneust, maar kon niks vinden wat we leuk vonden, dus ik dacht laat ik maar o tijd boeken halen, want het kan nog wel een hele taak worden om een geschikt kaartje te vinden. Nou niet dus, die man van de drukker liet me wat albums zien en sloeg 'm open op een kaartje die ik gelijk helemaal te gek vond, natuurlijk wel 4 boeken mee naar huis genomen. Ik heb niks tegen m'n man gezegt en hem ook laten kiezen. We hadden allebei 4 kaartjes uitgezocht, en 1 dezelfde, die ik zo mooi vond, keus was dus snel gemaakt.
Mijn drukker vond het wel prettig dat ik zo vroeg was, dan kon hij op z'n gemak kaartjes bestellen etc.
Nu heb ik sinds 3 weken de enveloppen in huis en ben die zo langzaam aan aan het schrijven.
Je moet gewoon doen wanneer jij het prettig vind, ik heb altijd alles graag optijd geregeld. Maar ook deze drukker wilde het minimaal 8 weken van te voren weten

groetjes kirsten
32w6d
 
hoi hoi

Ik heb al veel op internet gekeken, maar eigenlijk niets naar onze gading gevonden. We wilden heel graag een kaartje met onze hond erbij. Dus we dachten aan een foto bij de wieg of zo. Maar uiteindelijk vond ik op internet een dame die portretten tekend. Ik heb haar gevraagd of ze onze hond met een doel in de bek met daar de baby in wilde tekenen. Dit had ik op een plaatje gezien en vond dat erg mooi.
Nou de tekening is bijna af, en hij wordt geweldig, super mooi gewoon en echt onze hond geen twijfel mogelijk. Zodra ik de tekening heb gaan we naar de drukker papier uitzoeken en tekst doorgeven voor een proefdruk. Want wat geregeld is is klaar, en omdat ik in januari uitgeteld ben, heb ik zoiets als ik dan tussen alle feestdagen nog alles moet gaan regelen. Nee klaar is klaar.

Groetjes Doortje 21,5 weken
 
Hoi!

Wij hebben deze week het geboortekaartje uitgezocht. A.s. vrijdag is de proefdruk klaar en kunnen we ook al de enveloppen ophalen (kunnen we die vast gaan schrijven).

groetjes,

Simone
(33 wkn & 3 dgn)
 
Hallo,



wij hebben inmiddels ook al de kaartjes uitgezocht, ik ben 28 wkn, en
we hebben ze drie weken geleden besteld, mooi op tijd vind de drukker,
maar die zei idd ook, beter wat vroeger, je weet nooit wat er gebeurt.

Nou moet ik zelf nog wat doen aan de kaartjes voor de profdruk gemaakt
kan worden dus ik ben nog wel eeven bezig met de helft van de kaart,
maar het is allemaal mooi op tijd klaar gelukkig.



groetjes

 
Terug
Bovenaan