wanneer geboortjekaartjes regelen

Hoi

Ben nu bijna 24 weken zwanger van ons eerste kindje. Maar bij hoeveel weken moet je eingelijk geboortekaartjes bestellen. Heb er zelf geen enkel idee van want alles is nieuw voor me. Iemand tips voor me.

groetjes

Ik zit hier zelf ook mee.. heb werkelijk geen idee.. De planning hier is nu begin augustus omdat we dan vakantie hebben en de drukkerij alleen open is tijdens kantooruren...

Je kunt het nog op de dag van de geboorte regelen als je dat wilt, maar zelf doe ik dat niet.

Wij bestellen ze dan ook via internet waar je 3 gratis kaartjes toe gestuurd krijgt om te kijken of je ze echt leuk vind.
Daarna krijg je ook nog een proefdruk als je besloten hebt welk kaartje het word.

Als de kleine geboren is voor 12u dan zijn ze de volgende dag in huis.
Wij hebben er allebei de 2 keren goede ervaring mee en gaan het dan nu ook weer doen.

succes met het door spitten van de boeken.

Hoi, reagerend vanuit het sept forum:
Ik vond het zo moeilijk er 1tje uit te kiezen!
Heb nu ook 3 proefdrukken besteld op www.geboortekaartjes.nl, daar hebben ze echt veel keus en nu ben ik eruit. Ben nu 28 weken zwanger, heb dus nog wel even gelukkig,

succes!

ik weet dat ook niet wij hebben zo iets van 24 juni eerste trouwen en daarna kijken we wel. Ben dan 23 weken zwanger. Weet niet of dit vroeg is?
Liever te vroeg als op het laatste moment.

Welke website gebruik jij sonja?

Via internet is ook een optie.

Ben nu 24 weken zwanger en ben rustig aan het rondkijken op internet of ik leuke ideeen op kan doen. Zelf heb ik ook geen idee wanneer je dit moet gaan bestellen maar hoop dat ik snel een leuke tegen ga komen :)

Terug
Bovenaan