wanneer geen avondfles meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Mijn zoontje is 6,5 maand en krijgt nog steeds om ongeveer 23:00 een fles. Hij wordt meestal uit zichzelf wakker. Vanaf wanneer gaat hij die overslaan en hoe doe je dat?

Bij mijn dochter ging het vanzelf maar dat is alweer 5 jaar geleden dus ik weet dat niet meer zo goed!!!! Hij krijgt al wel een warm hapje om 17:30 en om 19:00 een papfles. Hij heeft trouwens nog steeds vaak last van z'n buikje!

Ik hoor jullie reacties graag,
groetjes Fenna.

Hoi Fenna,

Xander was 7  maanden, toen we hem niet meer om 23:00 uur wakker kregen voor de laaste fles. Toen heb ik met het cb overlegd en die vertelde dat het dan tijd was om het "over te slaan". Ze vertelde me dat kinderen het vanzelf aangeven rond die tijd..

Suc6!

Kirsten

Hoi. Mijn jongste zoontje heeft maar een week of 5 die voeding gehad. Vanaf dat moment ging ie met zijn oudste broer om 20 uur naar bed. Hij kwam dan 's nachts wel een keer, maar op die manier hadden we nog een beetje avond met zijn tweetjes. En die nachtvoeding vond ik wel knus (ook al vind het helemaal niet erg dat ie nu doorslaapt hoor hihi..)..
En die nachtvoeding is er een week of 2 geleden vanzelf afgegaan. Hij sliep van de een op de andere nacht heerlijk door...
Gr. Anne-Marie

hoihoi, als ik dit zo lees dan hebben wij wel geluk zeg! Sam is nu bijna 17 weken en hij krijgt sinds 2 weken zijn laatste fles om 19.00/19.30 en dan slaapt hij door tot 06.30.
Wat zit er toch een verschil in, vinden jullie niet??

liefs linda

Bij ons was het rond een week of 12 dat we hem niet meer goed wakker kregen. Toen gewoon laten slapen en na een week ofzo sliep ie door tot 6uur.

onze zoon is morgen 6 maand en hij krijgt nu sinds 3 nachten de avondfles van 22:30 niet meer.
s'nachts kwam ie al nooit hij sliep door vanaf dat ie 3 weken was   en nu slaapt ie van 19:00 uur t/m 7:00 uur. en dan moeten we hem ook nog wakker maken.
echt een slaap koppie hoor onze man.
vind het wel heerlijk dat de laatste voeding eruit is kan ik weer es vroeg op bed.

Terug
Bovenaan