Wanneer geen opvolgmelk meer...?

Hallo moeders,


Mijn zoon is 9.5 maand oud en drinkt ongeveer 400 cc opvolgmelk per dag.

Wanner kan ik overstappen naar gewone melk?

Wie heeft er tips?


Alvast bedankt.

Groetjes,
mama van Emir
 
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij mogen ze met 1 jaar gewone melk hebben.
Kun je het niet even op het cb vragen.

Groetjes,

Linda
moeder van Rebecca 11 november 2005
 
hoi
Van het CB mogen ze vanaf een jaar halfvolle melk, ik ben bij mijn beide dochters met ongeveer 10-11 maanden begonnen met af en toe een slokje om te wennen. Vanaf ongeveer hun eerste verjaardag ben ik helemaal overgestapt op halfvolle melk en dat ging bij allebei prima. Wel maakte ik het in het begin even lauw/warm.
groetjes
Melanie
mama van Marissa (3jr) en Rebecca (1,5)
 
Hallo

ik ben bij mij dochtertje begonnen met halfvolle melk toen ze ongeveer 10 maanden was.Op het CB zeiden ze dat ik dat gerust kon proberen en ze drint het gewoon net zo goed als opvolgmelk.Alleen s'avonds voor het slapen gaan geef ik haar nog een flesje opvolgmelk.Ze heeft er geen last van gehad.Je moet er alleen vit D druppeltjes bij geven als ze minder dan 300 cc opvolgmelk krijgen.Het gaat prima zo en een stuk goedkoper ook.Succes ermee.

Liefs Kim
 
hey hey
mijn dochter kreeg met ongeveer 10 maand 1 papfles half volle melk. ik dacht zo kan ze rustig wenen aan halfvolle melk. en naar ongeveer een maand gaf ik haar een 2 de fles(zonder pap)  halfvolle melk. ze krijgt nu 3 of 4 flessen melk per dag waarvan er altijd 1 of  2 met flesvoeding is. dat doe ik nog ook omdat ze zo nog wat extra voeding stoffen binnen krijgt van die flesvoeding. zo kun je het dus langszaam afbouwen. succes methoe je het ook gaat doen  groetjes van marielle
 
Terug
Bovenaan