wanneer geven jullie een BORDJE nutrix

Hallo

Ben net terug van vakantie, jeetje wat heb ik een hoop te lezen. Ik in het weekend eens russtig lezen.
Maar wil alvast een vraagje stellen
Wil mijn zoon vzn bijna 5 mnd een BORDJE nutrix geven, maar welke fles vervang je in een bordje nutrix
Ik wil eigenlijk de laatste fles (19.45 uur) niet vervangen is zo lekker knus samen de fles.Hij krijgt ook al fruit en groente en 4 flessen

Schema ziet er als volgt uit:

7.00 fles 200cc

9.00 fruit (heel potje)

11.00 fles 200 cc

15.00 fles 200 cc

17.30 groente (heel potje)   + soms klein flesje

19.45 fles 230 cc

Ben benieuwd wanneer jullie dat bordje geven

Groetjes annegien

wij geven het helemaal niet meer
jens kon er niet meer van poepen
maar toen we het gaven was het rond 8 uur smorgens, zegmaar ter vervanging van de eerste fles,
ik zie dat jij ook na je groente een flesje geeft, je kan daar ook een bordje nutrix van maken, als toetje

Hoi,
wij geven het hier als laatste. Maar wel nog eerst pap (120 cc water, dan voeding en dan 4 scheppen rijstebloem) en dan nog 60 cc water en voeding (melk dus).
Quinn krijgt een vol bordje pap nog niet op, vandaar.
Groetjes Veerle

Met 5 maand gaven we hier nog niks anders dan mamamelk.
Nu met 6 maand wel eten en een boterhammetje. Ik houd niet van pap. Ik eet het zelf ook niet, dus mijn kinderen ook niet.

Bij ons ook 's ochtends. Eigenlijk noodgedwongen: Esther ging over van rijstebloem op bambix en dat wilde ze niet uit een fles. Wel van een lepel. Tja, dan is de keuze snel gemaakt!

Terug
Bovenaan