wanneer gewoon ongi en wanneer miskraam?

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraagje. ik lees de laatste tijd hier zoveel over bloedingen en roze slijm etc. hoe weet je dat je een miskraam hebt gehad en niet gewoon ongesteld bent geworden? en andersom, als je ongesteld wordt , hoe weet je dat het niet eigenlijk een mk was? is er een bepaalde tijd aantal weken op te noemen?

deze maand had ik een heel andere soort ongi week dan normaal gesproken, begon heel licht en eindigde eerder   en heel veel pijn. maar het was maar een suclus van 29 dagen.

ik weet nog erg weinig over dit soort dingen, heeft iemand antwoorden op deze vragen??

Hallo Tabatha,

Heel veel vrouwen weten niet dat ze een miskraam hebben gehad omdat de bloeding begon voor hun NOD op hun NOD of er net na.

Ik heb een vroege miskraam gehad met 4,5 weken. Ik wist dat ik zwanger
was doormiddel van een test en voelde me zwanger. Bij de bloeding heb
toen in het begin sliertjes verloren. Tijdens deze bloeding geen
buikpijn of krampen.

Ik heb het vermoeden dat ik later nog een miskraam heb gehad omdat ik
toen ook sliertjes verloor in het begin. Ik weet dit niet zeker omdat
ik op mijn NOD een bloeding kreeg.

Ik moet je het antwoord dus verschuldig blijven maar ik hoop dat je een iets van mijn verhaal heb opgedaan.

Groetjes Marije

hallo marije, hartelijk dank voor je antwoord. dus zo zit dat.
mag ik vragen hoe lang jou bloedingen tijdens de miskraam duurden? en was de heftigheid van de bloeding net als een normale ongesteldheid?

het spijt me dat ik over dit onderwerp zoveel vragen stel, ik weet dat er ook deze maand een aantal vrouwen met een miskraam zijn geweest. ik meen echt niemand hiermee meer verdriet te doen, maar er zijn gewoon voor mij nog heel veel onduidelijkheden over zwangerschap en ik wil er graag alles over weten.

groetjes, tabatha

Hallo Tabatha,

Sorry voor de late reactie maar ik ben vanwege het mooie weer niet vaak achter de computer geweest.

De bloeding die ik heb gehad met mijn miskraam van 4, 5 weken was net zo als bij en gewone ongi en even lang. Maar dat is bij iedereen anders. En hoe langer je zwanger bent hoe erger de bloeding kan zijn. Ik heb 4 weken terug een miskraam gehad toen ik 10 weken zwanger was. Nou, dat was wel even iets anders.

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan