Wanneer ging berg over bij jullie kindjes?

<p style="text-align: left;">Hey, de titel zegt het al. Wanneer ging het bij jullie over? Hier inmiddels dik 4 maanden en nogsteeds heel veel berg ook in de wenkbrauwen. Word er beetje gek van nu. Ik lees overal rond 6 maanden maar dat het ook tot 1 jaar kan duren! Graag wat geruststelling please x</p>

Het gaat weg als je het eruit kamt. Je moet dan 10 min huidolie laten intrekken, en dan tijdens badje eruit kammen. Er komen ook haartjes mee maar dat hoort, want zaten toch al los vd huid en in de berg vast. Soms moet je t paar keer herhalen. Dan zul je zien dat berg weg gaat en gezonde haartjes gaan groeien

Ik zou er niet te veel zelf aan gaan zitten..gaat vanzelf over. Beste remedie is buitenlucht. Bij mijn zoon is her vanzelf overgegaan, geen idee mee wanneer. Maar hij is nu 1 en het is al heel lang wegp

@mamaaatje dat doe ik ook idd, lijkt tot nu toe weinig effect te hebben helaas :( ik blijf het wel proberen, het komt wel iets langzamer terug vandaag heb ik het idee. @gebruiker  fijn dat t over is hopelijk gaat t hier ook gauw weg 

Je moet het er na het badje voorzichtig uitkammen, het gaat ook niet in 1 x weg dus een paar keer doen.. en geen geparfumeerde shampoo meer gebruiken, ik gebruikte neutral shampoo en daarbij deed ik echt heeeeel weinig op m’n vingertop, ook voor lichaam, gebruik daarnaast zo min mogelijk gel of olie op hoofdhuid.Ik was er toen met een paar weken vanaf en nooit meer last van gehad, onze zoontje is nu 1 jaar. Ik zou voor de wenkbrauwen ook niets behalve water gebruiken en het gezichtje met een washand en lauw water steeds schoonmaken, dus geen natte (geparfumeerde) doekjes gebruiken. Ook geen cremes gebruiken. Succes en hoop dat jullie er snel van af zijn! 

Ik heb het ook met olie gedaan. En een beetje zachtjes met mijn nagels eroverheen gegaan. Na een paar keer was het wel weg. En ook kammen. Wenkbrauwen zou ik na een bad ofzo proberen weg te halen met je nagels zachtjes er over heen te gaan. Is het lekker losgeweekt.  Maar je kunt maar heel even met je nagels erover voor het zeer gaat doen voor je kleine. Daarom heb ik steeds een klein beetje gedaan. Succes!

Terug
Bovenaan