Wanneer gingen jullie kleintjes van 3 naar 2 flessen???

Hoi mama's,

Sigrid is nu ruim  8,5 maanden. Ze kreeg tot 2 dagen geleden 3 flessen van 200cc. Eentje in de ochtend, eentje bij haar broodje s'middags en eentje voor het naar bed gaan in de avond. Nu vertikt ons mevrouwtje de afgelopen 2 dagen het om die laatste fles te drinken. Zelfs geen druppel krijgen we naar binnen. Ik het CB gebeld, maar ze gaf me toch even te makkelijk antwoord. Ze willen namelijk wel dat ze bij voorkeur nog 500cc drinkt, maar als ze dat niet red dan moet ze wel VITAMINE D druppels extra krijgen. Ze had het er ook over dat ik bij die 500cc ook kaas en yoghurt ect mocht bijrekenen, want hier zit ook vitamine D in.
Nou ik vind het zelf wel dat ze  weinig  drinkt op een dag. Ze krijgt ook diksap overdag, maar dat drinkt ze niet altijd helemaal op.  Ook mis ik nu toch een beetje mijn momentje na het badje en voor het op bed gaan...
Hoeveel maanden waren jullie kindjes ongeveer dat ze nog maar 2 flessen kregen???

Groetjes,


Petra
 
hoi,

Britt krijgt sinds een week of  3 s'ochtends dr pap met 200cc fv, s'middags een flesje van 150 cc bij de boterham en dr avond fles krijgt ze alleen nog maar als we niet te laat gegeten hebben dus dat het veel te dicht op elkaar zit.
als ze wel dr avondfles krijgt dan krijgt ze 150cc en die drinkt ze niet op.
ook dr middag fles drinkt ze meestal maar 80cc.

bij mij op het cb hebben ze gezegd dat ze aan 200cc opvolgmelk per dag genoeg heeft want ze krijgt ook nog yoghurt enzo en dat is voldoende zuivel zeiden ze....

o ja britt is nu 9,5 maand.

groetjes Carli
 
Terug
Bovenaan