Wanneer hadden/hebben jullie je

A

Anoniem

Guest
Bevallingspraatje gehad???
K moet nog 21 nachtjes (ben aan het aftellen,jhoepiee!! :)   ) )   nu 37 weken maar nog steeds geen bevallingspraatje gehad.

kvin Het nog best wel laat eigenlijks.
Ook omdat ik heb aangegeven dat er bij ons in de fam veel vroeggeb voor komen.

Hoe gaat dit bij jullie??

En hoelang duren jullie gesprekjes met hem haar??
Volgens mijn verloskundige besteed zij veel meer aandacht aan haar clienten dan een gemidd ander bureau.
K zit er zo'n 10 a 15 min. en jullie??

Alvast bedankt!!

Liefs

van mijn zwangerschappen weet ik dat ze het vanaf 36 weken vertellen van hoe of wat maar al meteen vanaf het begin krijg je een numnmer voor spoedgevallen
dus als je niks weet en je denkt te gaan bevallen kan je natuurlijk altijd bellen lijkt mij
ik ben altijd heel snel weg bij de controles heb eigenlijk nooit vragen even hartje luisteren bloeddruk meten sta meestal binnen kleine tien minuten weer buiten
je moet het gewoon even vragen aan ze daar zijn ze vor toch
succes met de laatste loodjes en de bevalling
groetjes

Ik kreeg mn praatje met 36 weken. En ik zit normaal ook wel zo'n 10 a 15 min binnen hoor.
Heb ook een lijst met alle nummers gekregen voor spoed. Gewoon vragen inderdaad!

Liefs Reneke

Hey meis,

Heb je dat nog niet gehad? wanneer is je volgende controle? Meteen er naar vragen hoor!

Ik heb het zelf met 35 weken gehad. Ze heeft toen verteld wanneer we mogen en moeten bellen en hoe we de weeën moeten opmeten en zo. Ook ik heb bij het intakegesprek, dus de allereerste keer, een brief meegekregen waar het ook allemaal in staat. Eigenlijk was het gesprek over de bevalling dus niks nieuws, maar meer herhaling.

Ik vind 10-15 minuten helemaal niet extra lang of zo. Zo lang zit ik er eigenlijk ook wel altijd. Fijne van mijn praktijk is, dat ze de tijd nemen die nodig is. Betekent soms wel dathet spreekuur uitloopt, maar ja... heb daar wel begrip voor.

Liefs Anoek

Ik heb mijn bevallingspraatje bij 35 weken gehad en kreeg toen ook een formulier mee waar alles op staat over het hoe en wat als de bevalling is begonnen.
Toen ik bij 37 weken weer terug kwam vroeg ze ook nog of ik vragen over het formulier had en over het praatje, dus ik ben nu wel goed op de hoogte.
Maar ik neem aan dat je nu ook iedere week terug moet dus dan zou ik het wel even vragen want het is toch wel fijn als je van je verloskundige hoort over hoe te handelen enz.
Ik zit ook gemiddeld 10-15 minuten binnen.
Groetjes

Terug
Bovenaan