Wanneer hadden jullie een kloppend hartje en embryo zichtbaar op de echo?

Hallo dames, had met 5 weken en 5 dagen een echo ze zag wel een vruchtzak alleen helaas nog geen embryo en hartslag. Is dit normaal? Ze zei zelf waarschijnlijk nog net te vroeg, maar ben toch ongerust..

Ah wat fijn had je voor 6 weken nog echo gehad en daarbij nog geen hartslag? Ik heb 23 mei een nieuwe echo ben dan 7 weken en 1 dag hopelijk dan wel een hartslag te zien en embryo..

Tussen de 6 en 7 weken gaat het hartje kloppen werd mij verteld. Daarbij komt dat zo vroeg in de zwangerschap de precieze zwangerschapsduur ook nog lastig te bepalen is.
Bij mij was rond 5,5 week een vruchtzakje te zien met dooiertje (soort gebakken eitje) en toen in 1,5 week later terugkwam een frutsel met een kloppend hartje erbij.

Als ik jou was, zou ik gewoon even je verloskundige bellen. Het is niet vervelend bedoeld, maar je hebt al eerder vandaag/gisteren berichtjes geplaatst met dezelfde vraag. Ik snap dat je ongerust bent, maar misschien kan de verloskundige je beter verder helpen dan wij hier op een forum... Daar zijn ze voor, echt! 
En natuurlijk hoop ik met je mee dat het goed zit en het bloedverlies niets betekent ❤️

Hey ja sorry heb inderdaad eerder ook al een topic geopend de afgelopen dagen waren zo stressvol. Verloskundige had ik al contact mee ze gaven dezelfde antwoord was alleen benieuwd naar ervaringen van andere. Nogmaals bedankt voor je berichtje. 

Ja zeker de 23e ben alleen bang had 3 dagen terug op 5+3 een heftig bloeding met stolsels en gister een echo op 5+5 waarbij ze een vruchtzak kon zien maar dus nog geen hartje en embryo.

Terug
Bovenaan