Wanneer heb ik nou mijn eisprong

<p>Hallo meiden!</p><p>Ik heb een cyclus van 27 dagen.</p><p>27 december was ik ongesteld geweest.</p><p>Op dag 9 (vorige week dinsdag) van mijn cyclus had ik last van cervixslijm.</p><p>Ik ging op donderdag ( dag 11 ) 1 ovulatie test doen rond 11 uur. Deze was dan ook gelijk knal positief. <br /><br /></p><p>Zou ik dan op donderdag mij eisprong al hebben gehad? Of is dat later pas.</p><p>vond het al vreemd dat ik op dag 9 al cervixslijm heb gehad. Of is dat normaal?</p><p>en vandaag werd ik wakker met beetje misselijk gevoel en hoofdpijn. Kan dat weer te maken hebben met de innesteling? Ook dat lijkt mij dan al erg vroeg mocht ik die donderdag of vrijdag eisprong hebben gehad. <br /><br /></p><p>wie kan mij helpen ? ?</p>
 
Je eisprong is 24-48 uur na je LH piek.

Als het cervixslijm een teken van je eisprong zou zijn, dan heb je 24-48 uur daarna je eisprong. Een innesteling nu lijkt me niet logisch al. En hoef je ook niet perse te merken hoor.
Ik heb mijn eisprong altijd laat in mijn cyclus, dus rond dag 19. Op dag 14 is een gemiddelde en kan dus afwijken.

Gewoon wachten tot je NOD, dan weet je waarschijnlijk of het gelukt is.
 
Ik zou inderdaad je ovulatietest aanhouden. Als deze donderdag positief was verwacht je vrijdag of zaterdag je eisprong. Voor een innesteling is het dan nog te vroeg vandaag. Gemiddeld is 14 dagen na je eisprong je menstruatie (als het eitje niet bevrucht is of als de innesteling niet goed lukt), maar die kan ook wat korter of langer zijn.
 
Misschien goed om opnieuw te testen om te kijken of hij inmiddels afloopt.

Dan heb je idd op precies t goede moment de test gedaan ?
 
Terug
Bovenaan