Wanneer heb je een druk kindje?

Vaak wordt aan me gevraagd of die kleine druk is in mijn buik.

Geen idee. Het is de eerste dus ik heb geen vergelijking. Wat is druk?

Die kleine van mij is soms wel een uur lang aan de schommel. Draaien, schoppen etc. Gemiddeld voel ik 'm zeker wel elk half uur. Voelde 'm voor het eerst 1 keer met 15 weken en met 17 weken dagelijks.

Wanneer is een kindje volgens jullie druk?
 
Hoi Edith, ik ben ruim 26 weken zwanger en voel op een paar uurtjes na de hele dag de baby bewegen, de ene keer wat heftiger dan de andere keer en soms neemt hij/zij een dagje rust maar dat gebeurd zelden.... Ik denk dus dat ik een druk kindje heb!! hihi, maar dat zegt niets hoor, omdat ik in de kraamzorg werk weet ik ook dat het niet wil zeggen dat het kindje na de geboorte zo 'druk' blijft....
Geniet maar lekker van het gevoel, ik vind het heerlijk!!
 
Hoi Edith,

Ja ik zou zeggen dat je kindje wel druk is. Sommige voelen d'r kindje bijna nooit, moeten echt even de baby wakker schudden om te kijken of het nog allemaal goed gaat, dus ik zou zeggen Ja! Lekker druk!
 
Mijn eerste was druk. Die maakte 's nachts altijd zoveel stennis dat ik er rustig 3 uur wakker van lag en dat gebeurde regelmatig helaas. Ook kon hij dit overdag doen en dan ook urenlang. Nu is hij haast 4 en nog steeds erg druk.
 
mijn 1e gewoon.als ik ging liggen voelde ik het. de 2e erg druk, voelde ik de hele dag door en achteraf zeg ik: die schopte altijd tegen mijn darmen want ik had altijd diareen. de 3e erg rustig, voelde ik soms 2 dagen niet, hoe ik mijn best er ook voor deed.
grappige is dat die karakters nu nog zo zijn. nu, de 4e is weer gewoon.
 
Mijn zoontje was in mijn buik al een heel druk ventje, na zijn geboorte is het zo gebleven! Hij is nu bijna een jaar en een echte handenbinder. Ik ben nu zwanger van de tweede en het voelt nu al heel anders, deze is veel rustiger en heeft zelfs "vaste tijden" dus je begrijpt, ik ben heel nieuwsgierig naar hem/haar!
 
Terug
Bovenaan