Wanneer heb je je eisprong bij eiwitverlies?

<p>Hallo,</p><p>Zou iemand me kunnen vertellen wanneer je nu juist je eisprong krijgt als je taai, eiwitverlies hebt? Er wordt altijd gezegd dat het rond de eisprong is, maar is het dan erna, tijdens of ervoor? Ik heb vandaag echt eiwit. Gisteren hebben we al seks gehad, dus dacht vandaag mss opnieuw? Ik heb een onregelmatige cyclus dus focus me steeds op mijn witverlies. Wij zijn nu net meer dan een jaar bezig dus zou heel blij zijn als we eindelijk eens zwanger zouden worden. :) We hebben al 3 cyclussen Clomid achter de rug zonder positief resultaat. Nu proberen we weer enkele maanden gewoon op de natuurlijke manier.</p><p>Alvast bedankt!</p><p>Groetjes</p>
 
Daar zijn geen standaarden voor helaas. Ieder lichaam is anders. Ik had wel een hele regelmatige cyclus en zelfs bij mij wisselde het per cyclus. De ene keer had ik al een week voor mijn eisprong veel slijm, dan pas 1 dag voor de eisprong, soms was het direct na de eisprong over en soms bleef het tot aan mijn NOD.
Heb je al overwogen om ovulatietesten te gebruiken? Dan krijg je hopelijk je lh piek te pakken en weet je dat je eisprong eraan zit te komen. 
 
Ik sluit me bij Ninaapie aan. Bij mij is het ook altijd erg verschillend.

Ik heb zelf ook een hele onregelmatige cyclus (tussen de 30 dagen en 3 maanden). In die lange cyclus merkte ik mijn ovulatie opeens op doordat ik zoveel afscheiding had (ovulatietest bevestigde dit), mijn laatste cyclus had ik niet zoveel afscheiding als toen, maar wel een hele lange periode en steeds rauw eiwitachtig tot aan mijn NOD. Ik heb toen geen testen gebruikt maar ook geen ovu gemerkt. Nu deze cyclus wel weer testen gebruikt en mijn test was eergister positief maar geen afscheiding. Nu vandaag wel afscheiding. Ik weet niet of mijn eisprong al geweest is, want op de een of andere rare manier heb ik altijd een LH piek van 3 dagen haha (als ik ze test met ovulatietesten). Misschien inderdaad een idee om ovulatietesten te gebruiken. Ik gebruik die van sensitest, die zijn goed betaalbaar en daarmee kan ik goed mijn piek vinden. Door de maanden heen ben ik ook mijn lichaam meer gaan kennen en lijk ik meestal aan te voelen wanneer hij eraan komt!
 
Terug
Bovenaan