Wanneer hebben jullie de babykleertjes gewassen ?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik vroeg me af hoelang van te voren jullie dit hebben gedaan of van plan zijn.
Ik moet nog 15 wkn. en vind het nog wel wat vroeg.
Eigenlijk helemaal niet zo belangrijk he, maar ja....

Groetjes, Sophie

Ik heb ze rond 27weken gewassen. Maar dat was meer zodat ik een overzicht had van hoeveel ik had en ik verveelde me, dus het was een een beetje daarom!
Maar het is opzich wel lekker want nu is dat al achter de rug en hoef ik dat nu niet in de laatste 10weken te doen.

Liefs Tineke

hihi dat heb ik weer
ik ben nu begonnen met het wassen van de kleertjes dat maakt de babykamer zoveel leuker hihi

Hoi,

Ik wil na het weekend beginnen,ben morgen 25 weken, en heb erg veel liggen ( we zijn al erg verwent ) en ik heb geen zin om het in de laatste weken tedoen, en dan heb je nog eens goed inkijk van wat je allemaal hebt, alles ligt nu al in de kast en commode, maar straks ga ik het echt op de vaste plekken leggen, waar ik het wil, en dan kan ik goed zien wat ik nog nodig heb.

Veel plezier met wassen en strijken,
Ik kijk er ook al een tijdje naar uit..

Liefs Debbie

ik heb het rond de 30-32wkn gedaan. Ook omdat ik eerder geen tijd had en omdat ik dacht als ik er te vroeg mee ben, kan ik het straks 2x doen, dan ligt er alweer stof op voor kleine er is.
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

hoi..heb het vorige week gewassen, wou lekker op tijd zijn. ben nu 21 weken.
groetjes

Ik waste het altijd gewoon met onze was mee. Als er iets binnen kwam, of als ik iets gekocht had, waste ik het gewoon gelijk en dan ging het daarna de commode in.

Hoi,

Even een tip!! Ze adviseren om geen wasverzachter te gebruiken, i.v.m de parfum erin. ik kreeg dat te horen van mijn kraamhulp bij mijn dochter in 2005.
Nu ben ik zwanger van nummer 2, waarschijnlijk komen de kleertjes pas in februari aan de beurt. (uitgerekend 19 mei)

Groetjes Isilda.

Terug
Bovenaan