Wanneer hebben jullie de gratis Kadoos besteld?

hee,
ben nu ong 4 a 5 wkn zwanger (volgens de calculator) maar eigenlijk 2 wkn. waarom word er eigenlijk meteen na je ongi gerekend??
En wanneer hebben jullie de gratis zwangerschapsdoos besteld??
Greetz Jan

nou bij iedereen valt de eisprong anders dus daarom rekenen ze vanaf de laatste ongi

ik ben nu 6 weken en heb al 1 doos besteld je krijgt ze toch pas met 7 maanden geloof ik

Hoi

Ik heb de dozen ook al snel besteld haha heb ze overal besteld erg he.
En weten jullie dat je als je bevallen ben en binnen 1 maand een geboortekaartje toont bij plus en c1000 je ook een leuk pakket krijgt ...

Ik zou maar uitkijken met die kado's. ik werd daarna meerdere keren wekelijks per tel en post belaagd! was echt blij dat ik met 29 weken ging verhuizen en dat ze geen gegevens van me hadden..... Het is nooit gratis he;-)

Nou, ik heb er positieve ervaringen mee en wat ik niet wil wimpel ik gewoon af!
Ik heb de doos besteld na de goede echo met 10 weken. ik heb eerst een miskraam gehad en ik wilde niet dat ik die doos zou bestellen om hem later weer te moeten afzeggen of in het ergste geval een doos te krijgen terwijl je helemaal niet zwanger meer bent.... ik zou dus even wachten tot je zekerheid hebt!

Hier dezelfde ervaring als Maggy124. Gelukkig heb ik toen alleen de blije doos van de etos besteld. Geen telefoontjes gehad (geef mn nummer niet snel ivm geheim nummer), maar wel minimaal 2 keer per week geadresseerde reclame folders, enquetes. Ook via deze site aanbieding van verzekeringsmaatschappij. Nou sorry ik heb er een hekel aan, gelukkig verder geen dingen besteld.
Op zich wel grappig wat er in de doos zat, een knuffeltje en een flesje, verder alleen reclame.

Ik heb pas besteld na de 1e echo, ook ivm met risico op evt afzeggen of iets binnen krijgen terwijl het niet zo mocht zijn.

Terug
Bovenaan