Wanneer hebben jullie een 'emo-moment'?

Hee meiden,

Laatst gingen wij met Sven naar sinterklaas kijken in het dorp. Sven was helemaal opgewonden, wat vond hij het spannend.
Toen sinterklaas aangereden kwam, klom hij helemaal in mij weg. Sinterklaas kwam aangelopen en gaf Sven een handje en de hoofdpiet daarna ook.
Je had zijn snoetje moeten zien. Daarna zei hij glunderend: "Mama, vond het wel een beetje spannend!"
Mama smolt helemaal weg. Wat wordt hij groot en wat is hij lief, mooi, slim..... Mijn knappert, mijn mannetje.....
Mama stond bijna te huilen in een grote menigte uitzinnige peuters. Mama had een emo-momentje......
Wanneer hebben jullie dat?

Groetjes,
Maike

Regelmatig, nu ik net bevallen ben. Als Benthe de trotse grote zus is, die Diede knuffelt, kust en beschermd. Als Benthe boos is en wij haar moeten corrigeren en ze daarna hartverscheurend huilt, omdat ze eigenlijk gewoon ff aandacht wil of moe is. Als Diede mega tevreden op mn schoot ligt na een lekker flesje. Als wij met zn viertjes door de stad lopen en ik me de koning te rijk voel met mn gezinnetje!!! Momenteel gewoon om heel veel dingen!!!

Maar met name als ik gewoon geniet van mn twee allessies!!!

Groetjes

Er zijn regelmatig momentjes dat ik zo trots ben om moeder te zijn van die twee kanjers van me. Helemaal nu Daantje (2 1/2 jaar) haar karakter steeds meer begint te krijgen, als je snapt wat ik bedoel. Ze kan soms heel bijdehand uit de hoek komen en dan moet ik zo lachen! En ons Lucas die nu 6 maanden is en groeit als kool! De eerste keer dat hij naar me schaterlachte, Ik voel me de koning te rijk met mijn gezinnetje!

ja het zal wel aan de hormonen liggen van na de bevalling ofzo...of ik gebruik dat als mooie smoes, maar ik huil wat af tegenwoordig.
Gewoon om de simpele dingen: als Sarah heel trots en lief haar zusje een kus geeft, als ik midden in de nacht Shira voed en ze heerlijk tevreden tegen me aan ligt, afgelopen zondag bij de sinterklaasviering als ik zie hoe mijn kleine grote meid heel stoer sinterklaas en de hoofdpiet een hand gaat geven, maar ook als ik boos wordt op Sarah die niet wil gaan slapen en ze dan tegen me zegt 'is mama nu verdrietig'...

Ja er wordt hier wat afgehuild!

groetjes Tamar

Haha, wanneer niet???
Als Lieve iets knaps doet, als ik trots op haar ben dus!
Als ze zich na weken nog iets herinnerd..en ik het al lang was vergeten..bijv.
Als 1 van de andere kids pijn heeft, of op zijn/haar kop hebben gehad om iets, door ons.. en Lieve troostend over hun been aait en zegt; Sorry'' [AAHH]
Dat bedoelt ze zo goed, terwijl ze zelf er geen deel aan heeft..
Maar ook als ik de oudste tijdens de paardrijwedstrijd de jury heel officieel zie groeten...dan heb ik het ook..[ help ze worden groot!!]
Of vanavond nog; na het werk ging ik even plassen op de wc..en Lieve stond in de deuropening..ze hoorde het plasje en zei; ''Jij ook een sticker''??
Lekker ding he?? Ze krijgt zelf een sticker als ze plast.
Maar ook met films, tv programma's etc..
Achja, wat ik al zei...wanneer niet!!

Gr Rina

Hier ook regelmatig.

Bijv als ik Dylano van de PSZ afhaal, dan zegt hij "mama mis, mama mis" Hij heeft me dus gemist!! CUTE!!!
En als hij ineens op me af komt lopen, met zo'n koppie dat hij wilt kroelen, hij pakt me dan ook stevig vast, en laat de 1e minuut niet meer los.

En van Sylvan heb ik het, als hij zn hoofd op mn borst legt, dan kroelt hij ook met mama. En ohja.. Gisteren zei hij voor het eerst "tata" en zwaaide erbij. Nou, toen moest ik ook wel ff slikken hoor.

Wat worden ze snel groot!

Liefs!

Terug
Bovenaan