wanneer hebben jullie een zw test gedaan?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben 2 dagen overtijd en heb vandaag een digitale clearblue test gedaan.
Maar kwam te staan niet zwanger?
Wat is jullie ervaring?

gr. Sabrina

hallo

ik weet niet of je nog niet zo lang met de pil gestopt bent want anders kan het zijn dat je cyclus nog niet regelmatig is
ik heb zelf die test ook een paar keer gebruikt en ik heb daar goede ervaring mee
op de dag dat ik mijn nod had gaf ie aan dat ik zwanger was
ik zou over een paar dagen nog eens testen

liefs ikjes

Ik heb op mijn NOD een test gedaan en die was héél vaag positief.. Toen na 3 dagen nog eens gedaan en die was een stuk duidelijker. Na een week (jawel, je moet wat doen eer je het gelooft haha..) had ik echt een vette streep!!
Groetjes

Hoi,

ik ben nu 4 dgn overtijd. 3 dagen geleden een zwangerschapstest gedaan, maar niets te zien. Ik weet zeker dat ik zwanger ben, want ik heb dezelfde symptonen als bij de eerste (moe, gevoelige borsten en misselijk/duizelig) en ik heb al 2 jaar een regelmatige cyclus....

Helaas nog geen ander test gehaald, want ik wil toch eigenlijk wel die bevestiging!

Sabrina,
Ik zou over een paar dagen nog eens een test doen, als ik jou was. Die digitale clear blue schijnt wel erg betrouwbaar te zijn, maar omdat het nog zo pril is, kan het zijn dat je gewoon nog niet genoeg HCG hebt.
Ik zelf heb mijn test gedaan nadat ik 3 dagen overtijd was, maar ik had wel een heel onregelmatige cyclus (ik gaf borstvoeding). De eerste test was negatief, direct daarna 1 test positief. Ik wist ook gewoon zelf zeker dat ik zwanger was hoor. Ik weet helaas het merk niet meer. Maar, door mijn onregelmatige cyclus, was ik pas 3 weken zwanger toen ik getest heb, dat is wel heel erg vroeg!!
Inmiddels ben ik weer een dag overtijd, maar nu om te bevallen. Succes met alles,
Patricia 40+1

Terug
Bovenaan