wanneer hebben jullie je echo

titel zegt het al.

ik heb mijn eerste echo 18 sep ik kan niet wachten tot het zo ver is kan ik eindelijk is zie hoe ver ik ben want ik ben namelijk altijd om de week ongesteld.maar ben er nu gelukkig hoop een tijd van af haha.

groeten natasja

Ik heb mijn eerste echo 9 oktober. Ben benieuwd wat de uitkomst is qua uitgerekende datum.

Om de week ongesteld, pff damn dat is naar, maar nu 9 maanden niet in ieder geval.

Groet

Ydem

hallo dames,

ik heb mijn eerste echo op 27-9 ben zo benieuwd, het is maar goed dat ik zelf geen echo kan maken ik zou volgens mij de hele dag nniks anders doen hihi

groetjes nancy

Ik moet 28 september voor de eerste ego. Duurt echt nog lang. Heb nu al drie dagen bruine afscheiding, heel licht. Vandaag getest nog steeds zwanger pff blijft spannend.
Gr.

jrbd2 Kunnen ze niet vanwege die bruine afscheiding eerder een echo bij je maken? Nu zit je alleen maar te stressen en bang te zijn. Hoeveel weken ben je nu?

Gefeliciteerd! Ik heb 3 oktober mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Ik weet niet of ik dan ook al de eerste echo heb.

jrbd2 Dat is vervelend zeg! Ik heb nu al zenuwen zonder dat er rare dingen gebeuren.

Terug
Bovenaan