Wanneer het geslacht kunnen zien (ivm overgewicht)

<p style="text-align: left;">Hoi dames,</p><p>Vandaag heb ik een echo gehad met 13+5 voor de combinatietest. Het kindje bleek echter groter te zijn dan de toegestane lengte voor de combinatietest, verloskundige denkt dat ik bijna 15 weken zwanger ben ipv bijna 14. Alles zag er overigens hartstikke goed uit op de echo, geen verdikte nekplooi.</p><p>Nu vroeg ik of zij ook wilde kijken of het geslacht te zien was. Ze heeft het geprobeerd in beeld te krijgen maar dit lukte niet. Ik heb overgewicht en door mijn laag vet kan het zijn dat je het slechter in beeld krijgt. Heeft iemand ervaring met geslachtsbepaling en overgewicht? Wanneer konden ze het bij jullie zien? Ik ben benieuwd :D</p><p>Liefs Rosan</p>

Hoi! Ik heb ook overgewicht en wij hebben het met 17 weken laten checken. En nu met 31 weken is het nog steeds duidelijk een jongen. Veel succes!

Hii!! 

wij hebben bij precies 15 weken een pretecho gehad, daarbij wist ze 90% zeker dat het een meisje was maar omdat ze twijfelde moesten we een week later terug komen, dus bij 16 weken. Die Mw zag het direct. Een meisje! En diezelfde week hadden we nog een echo gepland staan en ook daar was het overduidelijk; een meisje!! nu 31 weken zwanger. 
O en ik heb trouwens flink overgewicht.. 

Met ruim 15 weken. Ik moest toch op controle bij de gyn en ze heeft gelijk even gekeken. We zagen duidelijk schaamlippen. 2 weken later nog een keer en bij de 20 weken echo lag mevrouw met haar benen wijd. Kon niet missen.

Ik hrb ook overgewicht en dat zit voornamelijk in omgeving buik. Beide keren net 13 week geslachtsbepaling gedaan en beide keren was het duidelijk. 
Vind het eerlijk gezegt beetje vreemd verhaal, ik heb bij beide, zwangerschappen hier echt nooit iets over gehoord

Hier met flink overgewicht met 14 weken een pretecho in Barendrecht laten maken, die zijn erg kundig en zagen het inderdaad! 

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb a.s. maandag weer een echo, maar dan bij mijn eigen verloskundige. Hoop dat ze het al kan zien!

Hoi Rosan! 

Ik had mijn geslachtbepalende echo met 15 weken, was toen prima te zien! Met de 20 weken echo was het nog steeds een meisje ;)
Ik ben zelf ook aan de zwaardere kant! 

liefs ?

Terug
Bovenaan