wanneer het grote nieuws vertellen ?

Ik ben nu ongeveer 5 weken in verwachting van ons eerste kindje,
Het liefste zouden we het van de daken af willen schreeuwen en aan iedereen vertellen.
Wanneer hebben julllie het verteld en wat zouden jullie doen?

Ben zo bang is het mis zou gaan, dat de klap dan extra groot is.

Wat te doen, wat te doen.

Zijn jullie ook zo zenuwachtig geweest en een beetje bang?

Hoi vraagje....

Ik heb zelf 2 zoontjes van andere relatie,en heb nooit gewacht tot 12 weken om het te vertellen,en nu inverwachting van de  3de van me nieuwe vriend(man),en hebben het ook meteen verteld.
Stel het gaat mis (hopen van niet)dan weten de omstanders wel waarom me even dipje hebben.

Maar ja is ider voor zich he:D

Ken me voorstellen dat je het van de daken wilt schreeuwen:D

Succes ermee......

XxX Franny

hoi hoi,

ik denk dat het afhankelijk is van hoe jij je er onder voelt,
ik zelf   vertel het nadat ik m'n eerste echo heb gehad..mocht het dan nog mis gaan ( ben dan denk ik zo'n 8 of9 weken zwanger) dan lijkt het me ook prettig als mijn familie en vrienden er vanafweten.

maar oooo wat weet ik wat jij bedoeld hahaha ..ik heb het ook steeds op het puntje van m'n tong liggen hihihi

Zelf ben ik bijna 6 weken zwanger. En wij hebben het alleen onze ouders verteld. Ik kon  dit niet voor me houden.
O,ja  en aan  mijn bazin hebben we het ook  verteld (dit omdat ik veel moet tillen en dit nu niet meer zoveel mag doen).
Bij de rest willen we wachten tot we onze 12 weken echo hebben gehad en alles goed blijkt te zijn.
Maar iedereen voelt zich hier anders bij. Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Succes en geniet van je zwangerschap.

Groeten gizzymo

wij hebben het de vorige keer (mk) met 7 weken verteld aan de ouders en broers/zussen.   helaas ging het enkele dagen later mis. ik vond het erg fijn dat mijn dierbare het verdriet met ons konden delen.
nu hebben we besloten om het nog niet te vertellen, we denken dat iedereen dan toch een evt miskraam in het achterhoofd heeft..en niet volledig blij kan zijn.(wij hebben dat ook)
op mijn werk weten ze het wel, ivm zwaar lich werk.
ook heeft mijn vriendin het al geraden en ik ga niet erom liegen.
maar verder wachten we de echo vlgnde week vrijdag af om het te gaan vertellen...

gr sas

Wij gaan het pas met 13 weken vertellen (wegens vakantie niet met 12 weken) dit omdat ik geen zin heb als mensen informeren naar de echo (daar wordt ik namelijk erg zenuwachtig van, maar iedereen ervaart dit natuurlijk anders) ik weet het is allemaal heel lief bedoelt van mensen maar ik zit helemaal in de zenuwen en dan kan ik beter met rust gelaten worden. Klinkt allemaal een beetje raar voor jullie maar de vorige keer is het zo vervevelend af gelopen en dat speelt ook nog een rol.

Maar bij mijn eerste zwangerschap wilde ik het ook echt van de daken afschreeuwen, maar toen hebben we het ook met 12 weken verteld.

Terug
Bovenaan