wanneer het grote nieuws vertellen

Hey meiden, wanneer gaan jullie het grote nieuws vertellen en hoe gaan jullie dat doen?

Ik zelf wil eerst de echo afwachten me moeder weet het al. Maar voordat ik het van de daken af schreeuw wil ik eerst zekerheid!

Hoe ik het ga vertellen ben ik nog niet over uit.

Hier weten mensen in onze directe omgeving dat wij met een icsi-traject zouden beginnen, dus we vertellen waarschijnlijk snel. Eén collega en onze beste vrienden hebben we het meteen verteld. Mijn ouders vertellen we het voor het kerstdiner. Ik ga koekjes bakken en beplakken met roze en blauwe muisjes. Ik denk dat ik het op mijn werk na de eerste echo vertel en de rest komt denk ik op de verjaardag van mijn dochter in februari. Dat is het einde van het eerste trimester.

Wij hebben het zaterdag aan mijn ouders & broertje. verteld. We hebben Julia een t-shirt grote zus aangetrokken en toen oma haar jas uitdeed... Tadaaaa! We bleven slapen en hebben er gisteren alvast kerst gevierd en als ik geen wijntje of lekker biertje drink is dat zó opvallend! De rest van de familie & vrienden krijgen het na de eerste echo te horen...

Ik heb het met de kerst vertelt puur omdat ik op een ic werk en ik daar de schade wilt beperken! En ik wilde mijn familie inlichten zodat ze er voor je zijn ongeacht hoe of het gaat

Terug
Bovenaan