wanneer houd het op???

A

Anoniem

Guest
hoi

even  geleden dat ik hier wat typte ,
maar we blijven tobben,
jens is nu 9.5 maand bijna, en heeft de afgelopen 2 weken weer in het ziekenhuis gelegen,
hij was opgenomen voor onderzoeken en opservatie, al snel kwamen ze achter het volgende, weer keel en neus amandelen ontsteking, vocht achter zn trommelvlies, dus krijgt buisjes, ook heeft jens een ontwikkelingsachterstand, dit komt omdat hij asymetrisch is, van een voorkeurshouding, daarom gebruikt hij 1 kant amper, en dus ontwikkelt hij niet genoeg, is nu bij een fysio.
ook was jens oververmoeid,dit is niet gek, want hij slaapt al vanaf dat hij 6 weken is alleen hazeslaapjes van 20 min, dus heel de dag moe en niet uitgeslapen, dat maakte dat jens altijd maar jengelde en huilde,
dus werd hij ingebekart int ziekenhuis, dat ging goed.

hij mocht na een week naar huis, maar na 4 uurtjes was hij alweer terug, hij had het rota virus opgelopen, dus alles kwam eruit, waterpoep, was al aant uitdrogen, dus moest een sonde, ook dit was bijna niet voldoende,
we hebben erg de schrik gehad, want ons mannetje was niks meer,

nu is hij weer thuis, maar wil niet veel drinken, eten, en mekkert veel
ook het slapen is weer mis, inbekeren van een gezonder kind is lastiger, hij is nu sterker, dus ligt elke keer eruit,

zo hehe ben even mn verhaal kwijt
ben zelf ook helemaal kapot eigenlijk, aangezien ik nog een dochter van 3.5 heb lopen, gaat alles gewoon door

groetjes riana, mv jens en isabelle

ach...wat ontzettend naar voor jullie joh...heel veel sterkte en hopelijk wordt jens gauw weer beetje beter! ik kan je alleen maar een woord van sterkte geven helaas...
succes hoor en schrijf maar lekker van je af hier!

liefs sweety

Terug
Bovenaan