Wanneer HSG onderzoek

<p>Hoi allemaal,</p><p>ik vroeg mij af wanneer er bij jullie een HSG onderzoek gedaan werd.</p><p>In februari hebben wij te horen gekregen dat alle onderzoeken goed waren en dat wij pas over een jaar weer terug mogen komen.</p><p>Nu, ruim 1,5 je verder (na stoppen pil), nog geen positieve test. Wat mij erg onzeker maakt. En vroeg mij nu af of  het kan komen door dichte eileiders. </p><p>Ik heb geen HSG test gehad, dus vroeg ik mij af wanneer er bij jullie een HSG gedaan werd.</p>

Ik krijg over 4 maanden een HSG onderzoek, dan zijn we iets langer dan een jaar bezig. Je zou er geweoon om kunnen vragen hoor, zeker na 1,5 jaar lijkt me dat meer dan logisch.

Hoi Rojo,
Bedankt voor je reactie! 

Krijg je het HSG onderzoek als standaard onderzoek, of omdat ze iets niet vertrouwen?
Ik vind het zelf lastig wat ik moet.. wachten tot volgend jaar, wat zij aangaven. Of toch contact opnemen en vragen naar een HSG onderzoek. Ik wil niet als 'zeur' overkomen.. vooral als later blijkt dat er niks was.

Hoi Girafje,

bedankt voor je reactie! 

Dat vroeg ik mij nu ook af.. hoort het bij een standaard onderzoek of doen ze dit onderzoek als ze iets verdenken.

ik kan dit ook niet goed terug vinden.

Terug
Bovenaan