wanneer in badje?

hoi meiden,
even een vraagje aan jullie,
wanneer doen jullie je kleintje in bad?       voor of na de voeding?
er is me verteld dat het beter is om voor de voeding te badderen, maar soms slaapt ons kleine meisje 3,5 uur de andere x 4 uur de andere x 3 uur......dus ik wil haar dan niet wakker maken als ze lekker ligt te dromen!
en als ik alles klaar heb gezet voor het badje, haar bijna wakker wil maken om toch te badderen dan wordt ze ineens vanzelf wakker met honger!!!!!
net of ze het aanvoelt!?
dan is het ook niet echt ontspannen in bad.....

nu heeft ze om 7 uur gedronken en wil niet echt slapen, beetje krampjes...dus kan ze zo mooi in bad!
ik vraag me dus af wat julie badrituelen zijn en doen jullie dit iedere dag?

groetjes lot.

Hoi Lot,

Ik doe Finn ook echt na of ruim voor z'n flesje in bad omdat het anders echt niet leuk badderen is. Het moet lekker ontspannend zijn, en als ie gillende honger heeft is het hele effect weg.

Ik heb niet echt een vaste tijd dat ik 'm in bad doe. Soms 's morgens en soms gaat ie 's avonds met z'n grote zus en papa in bad.
Ik doe 'm ZEKER niet elke dag in bad. Aangezien we hier allemaal een droog huidje hebben gaat ie ongeveer 3 keer per week in bad.

Groetjes,

Tessie

hi,

ik doe wesley altijd voor zijn laatste flesje in bad, of lekker onder de douche met paps of mams..dan is hij heerlijk rozig, en dan laatste flesje erin, en daarna hup zijn bed in..dit vooral omdat hij overdag helemaal niet slaapt (hij is dinsdag 8 weken) dus snachst moet hij wel slapen!! hahaah en dat lukt ook prima, en slaapt hij heerlijk door!

liefs san

Danique gaat altijd 's ochtends in bad, na haar flesje.
En dat gaat gewoon goed.
Wij hebben zelf een plastic ligstoeltje speciaal voor in bad gekocht.
Daar zit ze vast in en kan ze lekker spetteren.
Echt een uitkomst.
En ze heeft dan zoveel plezier.
Een aanrader!!!!!!!
Wij hebben het bij prenetal gekocht.

hoi...
iedereen heeft dus zo hun eigen rituelen....ik ga ook gewoon een keer proberen om haar na het voeden in bad te doen...ik wil haar gewoon niet wakker maken als ze lekker ligt te slapen!
en ik voelde me al een slechte mama als ik haar 1 x in de 2 dagen in bad deed......
thanxxx voor jullie reacties!

Hoi,

Ik doe Jamie altijd om ong. 19.00 uur in bad en dan krijgt hij ron
19.30 uur zijn flesje. Dan slaapt hij lekker na zijn flesje tot de
laatste voeding. Dit bevalt ons het beste.

Groetjes Natasja

Hi,

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het soms ook niet zo goed weet, wanneer te badderen!

Ik zou ook graag met haar (5 weken oud) willen douchen, maar ik vind het toch eng. Zou veel te bang zijn om haar te laten vallen. Het lijkt mij zo glibberig!

Groetjes
Brootje

Hoi,

Siebe gaat ook maar ongeveer 3-4 keer per week in badje. Meestal doe ik dat 's avonds als Merijn op één oor ligt en ik alle tijd voor hem heb. Ik doe dat dan ergens tussen 20.00-22.00 uur, afhankelijk van hoe de dag loopt met de borstvoeding, in ieder geval net voor zijn laatste voeding. Op deze manier wordt hij lekker loom, kan nog even lekker drinken en slaapt dan meestal zo'n 6-8 uur in een ruk door. Het probleem bij hem is echter dat ik het nog steeds niet voor elkaar krijg de laatste voeding nog later te geven, zodat hij pas rond 6.00-7.00 uur komt voor zijn eerste voeding. Dus dat wordt nog even experimenteren.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan