Wanneer in buggy?

Onze kleine meid wordt deze week 5 maanden, en ze begint een beetje groot te worden voor de kinderwagen. Bovendien is ze erg nieuwsgierig, dus met dat liggen heeft ze het ook al wel gezien. Wanneer mogen ze in een buggy? Want ik weet zeker dat ze het heel leuk   vindt, maar mag het nu al of is ze daar echt nog te jong of   te kwetsbaar voor. Graag jullie reactie!

hoi,

mijn zoontje werd ook al te groot voor in de kinderwagen en heb hem rond 5 maanden in de wandelwagen gedaan.alleen deze was te diep voor hem enheb er demaxi cosi verkleiner in gedaan althans de onderkant. maar was nog te diep en heb er een gevouwen laken ingelegt en ging prima. had ook geen andere keus. want hij was te groot voor de kinderwagen.

ging prima omdat er het veschillende standen had.

probeer eens uit.

groetjes melek

Hallo,

Bij mij waren beide kinderen ook al snel te groot voor de kinderwagen (bak).
Maar in de wandelwagen zakten ze allebei nog erg scheef. Ik had een vrij dikke voetenzak met een lekkere zachte binnenkant. Het was eingelijk geen weer voor een voetenzak, dus deed ik alleen de onderkant erin. Het gedeelte wat over het kind heen gaat eraf, de mijne is afritsbaar. Daar lagen ze dan heerlijk in. Met 5 maanden gebruikte ik nog geen buggy. Een buggy vind ik toch meer hobbelen en de  zitting van een kinderwagen is toch prettiger. Ik ben pas een buggy gaan gebruiken toen ze goed konden blijven zitten.
Succes.

Groeten Manon

Die bakken zijn erg klein he?? Ik heb mijn zoontje met ongeveer vijf maanden in de buggy gezet. Onze kinderwagen is om te bouwen naar buggy en dat is in slaapstand (of net iets rechter op) erg comfortabel. Hij kreeg een spreidbroekje en toen paste hij helemaal niet meer in de kinderwagenbak. Hij vond het geweldig want kon zo goed om hem heen kijken. Ik heb sinds een aantal weken ( hij is nu 11 maanden) een buggy gekocht die wat handiger is in het gebruik. Hij kan nu goed zitten.

Hallo allemaal,

Ik heb nog niet zo lang geleden op het cb gevraagd wat hun richtlijnen zijn voor het in de buggy gaan. Ze vonden het pas verstandig als een kindje 6 of 7 maanden oud is. Mijn dochter is 6,5 maand en vindt het nog steeds prima in de bak. Gelukkig is m ´n bak ook vrij groot en ik ben van mening dat hoe langer ze liggen, hoe beter het voor de rug is. Maar ja....als ze er echt uitgegroeid zijn, is het een ander verhaal.

hallo,

Mijn zoontje is 10 weken en hij kan en wil  niet meer in de bak van de kinderwagen, wij hebben de kinderwagen omgebouwd tot buggy. We hebben de buggy op de slaapstand gezet en twee handdoeken op gerold, die eraan de beide kanten naast gelegd,  en nu zit hij  er goed stevig in.
In de kinderwagenbak was hij al gauw te klein voor. Hij past er nog wel in maar dan moet hij stil blijven liggen en zich niet uit gaan rekken, want dan ligt hij er klem tussen. Hij vind het ook geweldig dat hij alles om zich heen kan zien ( hoezo nieuwsgierig !! ). Moet er wel even bij zeggen dat we er geen lange stukken mee lopen achter elkaar. Hij zit er per dag ongeveer een kwartier tot een half uurtje in.

Gr. Annelies

Terug
Bovenaan