wanneer in buggy

Hoi Allemaal,

Hoe oud/wanneer mag nikki in het buggy gedeelte van de kinderwagen.Ze past nu bijna niet meer in de reiswieg.En ze is pas 9 weken oud.Niet dat ze zo groot is.
Maar weet iemand dat???

groetjes van Anouschka mv Nikki

Die bakken zijn idd niet zo groot!
Ik ben ook wel benieuwd wanneer hij in de wandelwagen mag, of bedoel je de echte buggy of dat ding dat je op het onderstel van de kinderwagen kunt zetten. Die je op de kinderwagen kunt zetten kun je bij ons ook nog een beetje kantelen dus dat scheelt wel.

Als iemand het weet...........................................

Ik heb ff op de site van Prenatal gekeken en daar zeggen ze met 3 maanden.En dat is nog vroeg.Ze moeten goed kunnen zitten en het ruggegraatje van je kindje nog niet heel sterk is,mogens ze alleen nog maar in een reiswieg.
Dus Nikki moet maar opgevouwen in de reiswieg liggen.(slaat nergens op)

Groetjes van Anouschka mv Nikki

nou...heel verwarrend.
ik heb er even de handleiding van onze kinderwagen bij gepakt. (wij hebben een mutsy)
die reiswieg (die bak) is van 0-6 maanden, dus dan zou ik ervan uit gaan dat dat andere ding vanaf 6 maanden zou zijn maar dan staat er dat dat ding is voor baby's van 0-15 kilo... dus dan had ik die al meteen mogen gebruiken? dat geloof ik niet!

Merel vind het leuk om alles om haar heen te bekijken, dus ik denk dat wij dat ding maar eens gaan proberen dan, volgens mij kun je hem ook iets naar achteren klappen, zodat ze toch een beetje ligt. (maar aangezien ze graag rechtop zit, zal ze dat niet leuk vinden hahaha)

wat zeggen jullie handleidingen?

Hallo,

Ik heb het toevallig gevraagd op het CB!
Als het buggy-deel van de wagen helemaal plat kan dan zouden ze er nu al in mogen.
Het ruggetje is inderdaad nog niet sterk genoeg om al rechterop te zitten. Als je kleintje zelf goed kan zitten dan mag hij ook rechtop zitten in de wagen.
Komt ook weer niet zo nauw natuurlijk, als ze 4/5 maanden zijn zou je de rugleuning wel iets omhoog kunnen zetten natuurlijk.
Wel zei ze erbij, dat ik niet moest vergeten dat een bak beter tegen weer en wind beschermt. Helemaal nu we de winter in gaan natuurlijk.

Die kleine man van mij is ook erg nieuwsgierig en zou het denk ik al geweldig vinden om in het zit gedeelte te zitten. Toch wacht ik er nog maar even mee.
Ik neem hem wel soms even mee in de maxi-cosi als hij erg wakker is, dan kan hij toch ook alles goed zien.

En als je kleine echt niet meer in de bak past dan kun je natuurlijk niet anders! (wat bij mij ook niet lang meer duurt)
Wel zou ik de leuning dan zo plat mogelijk leggen!

Groetjes Fenneke en Jente (12 weken)

Hoi hoi,

Mijn oudste zoontje lag ook met drie maanden al in de wandelwagen inzet. Hij paste met 13/14 weken al niet meer in de bak. Ik heb een X adventure wagen en die is best ruim..maar mijn zoon was gewoon groot. Ik heb toen de wandelwagen inzet zo plat mogelijk gelegd en dat ging toen prima. Je meot er inderdaad op letten dat hij niet op zijn rug gaat zitten als het ware, maar nog echt redelijk kan liggen. Ik verwacht bij de tweede van ons het zelfde. belachelijk toch dat die bekken zo klein zijn en vooral zo smal!!

Groetjes, Misja, mama van Thijmen (bijna 3) en Marten ( 7 weken)

Terug
Bovenaan