wanneer in buggy

A

Anoniem

Guest
hey meiden

onze kinderwagen staat behoorlijk in de weg. zowel voor ons, als voor de onder buurman.

we kunnen dan ook niet wachten tot dat ding weg is daar.

nu hebben we een buggy gekocht en mijn vraag is, wanner mogen ze daar eigenlijk in?

hij heeft maar 1 stand en dat is zitten.

ik hoor t wel  weer :D

liefs, do

hoi do,

je kunt de buggy nu al wel gebruiken hoor, zolang Natalia (schrijf ik het zo goed?) goed kan zitten. Het is ook maar net wat je zelf makkelijk vind. Als we kort weg gaan  neem ik de buggy mee, gaan we een lange dag weg dan gebruik ik de kinderwagen. Het is net wat je zelf prettig vindt.

Groetjes Danielle

Ik weet niet wat je voor buggy hebt. Maar echt zo'n simpele vind ik helemaal niet zo fijn. Voor kleine stukjes oké. Maar het mag wel al hoor!

Als ze zelfstandig kan zitten, kan ze in de buggy. Maar het is niet zo comfortabel als de kinderwagen.

Hier precies hetzelfde probleem, de kinderwagen stond behoorlijk in de weg, ook als ik met de auto wegging was het een heel gedoe om het goed in de auto te krijgen, dit omdat het zitgedeelte er met allerlei drukker en lusssen aan het onderstel vastzat.

Daniël zat hier met 10.5 maand in.
Mij werd verteld op cb zodra ze kunnen zitten, mogen ze erin.

Ik vind het ideaal, de buggy zit   met enkele seconde in de auto, en binnen staat hij ingeklapt in de hal en is het een praktisch klein pakketje.

succes ermee,
liefs marina

Hoi,

Ja qua ruimte zijn grote wandelwagens echt k..
Wij wonen groot en zelfs hier staat hij altijd in de weg!
Ik gebruik de buggy al heel veel, alleen als we echt ver gaan of binnekort als we een midweek weggaan dan neem ik de grote!
Ik heb er trouwens wel 1 met 2 standen! Kun je die van jou niet ook plat??? heb je goed gekeken?? Ik dacht dat ze eigenlijk allemaal minimaal 2 standen hadden!

Gr MJ

Hey Do

Zodra ze goed zitten mogen ze in de buggy. Bij ons staat de kinderwagen   ook in de weg eind van de maand gaat die weg. Ze zit momenteel nog in de kinderwagen want die heeft een heerlijke warme voetenzak en mijn buggy niet die is wel 5 standen een simpele en ik vind het ook veel makkelijker dan  de kinderwagen/wandelwagen die  duwt een stuk zwaarder dan zo een simpele buggy.
Succes ermee

groetjes lisette

hey meiden

bedankt voor jullie reactie.

nou, de kinderwagen gaat dus lekker naar zolder, en de buggy naar beneden.

ik heb er wel een voetenzak bij,das wel idiaal. en een regenkap.

echt ver weg ga ik eigenlijk nooit, dus das dan ook geen probleem.

en binnen nu en een paar maandjes loopt ze los :D dus dan is die buggy ook wel idiaal.

die kinderwagen staat echt zo erg in de weg. t is beneden onwijs smal, de kinderwagen past er net in, en dan moeten we er nog in en uit kunnen. dat moet dus zijwaards hihihi

mn onderbuurman vind dat ding natuurlijk ook in de weg staan, en heb de kinderwagen al meerdere keren op zn zij gevonden. (wat natuurlijk uitliep in ruzie, toen ik dat zag)

nee, deze buggy heeft echt maar 1 stand. heb hem van marktplaats afgehaald. en wil voor mei een andere hebben, maar we moeten nu even op de centjes letten hihi

liefs, do

Terug
Bovenaan