A
Anoniem
Guest
Mijn zoontje is nu 4 en een halve maand.
Hij is een heerlijk ventje (zeggen alle moeders natuurlijk over hun eigen kind) en totaal niet lastig.
Alleen de enige keren dat hij lastig is is wanneer hij in de maxi cosi ligt.
In zijn reiswieg past hij niet meer want dan ligt hij helemaal zo krap en in de maxi cosi kanhij niet goed recht op zitten.
Hij is dan zo aan het vechten om omhoog te komen dat ik het soms gewoon zielig vind.
Nu hebben we afgelopen zondag de buggy geinstalleerd en zijn we er eventjes een stukje mee gaan wandelen. Met mijn zoontje er in dan!!!
En hij vond het geweldig!!
Het is buggy die ik ook verschillende hoogtes kan stellen dus hij kan eventjes rechtop en als hij moe word dan gaat de buggy plat.
En een lol dat meneer heeft in zijn buggy
Maar nu begreep ik dus dat ze eigenlijk pas vanaf 6 maanden in zo'n buggy mogen.
Wat zouden jullie doen?
Heb weer met "ruzie" in de maxi cosi leggen of gewoon in de buggy ?
we laten hem zo wie zo nooit lang in de buggy liggen.
Net zoals met de maxi cosi
groetjes
Jolanda
Hij is een heerlijk ventje (zeggen alle moeders natuurlijk over hun eigen kind) en totaal niet lastig.
Alleen de enige keren dat hij lastig is is wanneer hij in de maxi cosi ligt.
In zijn reiswieg past hij niet meer want dan ligt hij helemaal zo krap en in de maxi cosi kanhij niet goed recht op zitten.
Hij is dan zo aan het vechten om omhoog te komen dat ik het soms gewoon zielig vind.
Nu hebben we afgelopen zondag de buggy geinstalleerd en zijn we er eventjes een stukje mee gaan wandelen. Met mijn zoontje er in dan!!!
En hij vond het geweldig!!
Het is buggy die ik ook verschillende hoogtes kan stellen dus hij kan eventjes rechtop en als hij moe word dan gaat de buggy plat.
En een lol dat meneer heeft in zijn buggy
Maar nu begreep ik dus dat ze eigenlijk pas vanaf 6 maanden in zo'n buggy mogen.
Wat zouden jullie doen?
Heb weer met "ruzie" in de maxi cosi leggen of gewoon in de buggy ?
we laten hem zo wie zo nooit lang in de buggy liggen.
Net zoals met de maxi cosi
groetjes
Jolanda