wanneer in de buggy?

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje is nu 4 en een halve maand.
Hij is een heerlijk ventje (zeggen alle moeders natuurlijk over hun eigen kind) en totaal niet lastig.
Alleen de enige keren dat hij lastig is is wanneer hij in de maxi cosi ligt.
In zijn reiswieg past hij niet meer want dan ligt hij helemaal zo krap en in de maxi cosi kanhij niet goed recht op zitten.
Hij is dan zo aan het vechten om  omhoog te komen dat ik het soms gewoon zielig vind.

Nu hebben we afgelopen zondag de buggy geinstalleerd en zijn we er eventjes een stukje mee gaan wandelen. Met mijn zoontje er in dan!!!
En hij vond het geweldig!!
Het is buggy die ik ook verschillende hoogtes kan stellen dus hij kan eventjes rechtop en als hij moe word dan gaat de buggy plat.
En een lol dat meneer heeft in zijn buggy

Maar nu begreep ik dus dat ze eigenlijk pas vanaf 6 maanden in zo'n buggy mogen.
Wat zouden jullie doen?
Heb weer met "ruzie" in de maxi cosi leggen of gewoon in de buggy ?

we laten hem zo wie zo nooit lang in de buggy liggen.
Net zoals met de maxi cosi

groetjes
Jolanda

Hoi Jolanda

Toevallig heb iknet de kinderwagen omgebouwd.
Mijn dochtertje paste nog wel in de kinderwagenbak,maar plat op haar rug liggen beviel madam al een hele tijd niet meer.Dus we hadden een lekker kussen bij het hoofdeind neergelegd zodat ze naar "buiten" kon kijken.
Ze is morgen precies 5 maand.
We hebben net de hond uitgelaten en ze was helemaal in haar hum.
Het enige nadeel vind ik dat ze nu met haar gezichtje van mij af zit,Maar dat zal vast nog wel wennen.

Groetjes Jes

hoi jolanda

ik heb begrepen dat ze pas in de buggy mogen als ze zelfstandig kunnen zitten.. djesslyn van mij is ook   4 en een halve maand en omdat ze alles bij elkaar gilt in een rijswieg zit ze ook meestal in de buggy (wel op de laagste stand) en ze vind het prachtig ik moet wel zeggen dat ze er nooit langer dan een uurtje inzit.

groetjes jessica mv djesslyn 11-06

Hoi,

ik zou het zelf nooit doen zo'n jonge baby al in een buggy. Het is heel slecht voor de rug als ze al  moeten zitten terwijl ze dat nog niet kunnen. Maar ik heb makkleijk praten denk ik want Levi van 4 1/2 maand ligt nog heerlijk in de wagenbak en vindt het allemaal prima. Hebben jullie trouwens allemaal van die reuzen dan als ze nu al niet meer in de wagenbak passen? (of is de bak gewoon klein?). Levi is met lengte en gewicht gemiddeld en past er nog prima in.

groetjes chimene mv Levi 12-06-07

Terug
Bovenaan