Mijn dochter van 14 weken wil al sinds 9 weken bijna alleen maar rechtop zitten. Liggen vind ze stom vervelend. De wipper vind ze ook niet echt geweldig, want dan zit ze nog niet recht genoeg. Bovendien kan ze dan nog 'niks' zien. Ze gebruikt al haar spieren om te proberen zelf overeind te komen, ook al lukt dat niet. Dan wordt het meestal huilen.
Volgens mij zou ze zich helemaal in haar element voelen als ze aan tafel kan zitten met ons. Ze houdt haar hoofdje al heel goed omhoog.
De een zegt dat het niet eerder dan een x aantal maanden mag. De anders zegt dat het mag als ze het hoofdje goed kunnnen houden. En weer een ander zegt dat de kleine het echt niet zou proberen als ze er zelf nog niet aan toe was. Rollen vind ze bijvoorbeeld totaal niet interessant.
Wat vinden jullie? Gewoon maar proberen?
groetjes Sophie
Volgens mij zou ze zich helemaal in haar element voelen als ze aan tafel kan zitten met ons. Ze houdt haar hoofdje al heel goed omhoog.
De een zegt dat het niet eerder dan een x aantal maanden mag. De anders zegt dat het mag als ze het hoofdje goed kunnnen houden. En weer een ander zegt dat de kleine het echt niet zou proberen als ze er zelf nog niet aan toe was. Rollen vind ze bijvoorbeeld totaal niet interessant.
Wat vinden jullie? Gewoon maar proberen?
groetjes Sophie