wanneer in de kinderstoel?

hallo,
mijn dochter was ook ongeveer 4 mnd toen ze in de kinderstoel zat om lekker te eten
nu is ze een half jaar en kan al zitten en in de kinderstoel heeft ze wel een stoel verkleiner maar ze vind het helemaal geweldig.Maar je moet doen wat voor zelf goed voelt en je eigen insitief volgen zo zie ik het.

groetjes belinda
 
Hallo!

Vanaf ongeveer een half jaar mogen ze 10 min. tot maximaal een kwartier in de kinderstoel zitten tijdens het eten.Echt niet eerder en echt niet langer omdat je op die manier de wervelkolom in een verkeerde houding dwingt terwijl ze hier nog ECHT niet aan toe zijn. Dit kan later grote gevolgen hebben waaronder scheefgroei en rugklachten.
 
Ligt eraan wat voor stoel dat je hebt.Die van mij is van chicco en kun je in 3 standen verstellen.Deze is voor baby's vanaf 4 maanden.
Het is voor baby's natuurlijk niet goed om lang te zitten.
 
hoi,
als je kindje kan zitten mag het in de kinderstoel.
mijn dochter (5 mnd) wil ook graag zitten en ik zet haar wipstoeltje dan iets meer in zit- positie.
maar ze mogen niet te lang zitten ivm hun spieren in de rug die kunnen dat niet aan.
ik zou zeggen laat de kinderstoel nog maar even in gepakt!
mijn zoontje zat er met 7,5 mnd in toen hij begon met brood eten.

je hebt i.d.d. kinderstoelen die ook meer op een hoge wipstoel lijkt(chicco) en hier kunnen ze wel eerder in.
groetjes
 
Terug
Bovenaan