wanneer in de wandelwagen/buggy

A

Anoniem

Guest
mijn dochter is nu vijf maanden en vind er niks aan om in de kinderwagen te liggen vanaf wanneer mag ze in de wandelwagen?

Hoi,

dat ligt eraan wat voor wagen je hebt. Omdat bij ons de wandelwagen helemaal plat kan gaat Stijn daar in sinds hij vijf maanden was. Af en toe mag hij een stukje rechterop zitten, maar ik ben nog erg voorzichtig en doe het dus niet te lang.

Groetjes van Marloes

Marloes, wat voor wagen heb jij?

Ik heb de quinny buzz, en op  5 centimeter na, ligt de bak nu helemaal gevuld met Eline.   Nu gaat het nog wel, maar denk dat dit nog maar een kwestie is van een paar weken. Volgens mij kan de wandelwagen inzet wel vrij plat...

hoi allemaal

ik heb een  kinderwagen waar samir in het begin in kon liggen in een zak.
op ten duur ben ik bij het cb gaan vragen of hij daar uit mocht.
nu zit hij er half in en af en toe ook rechtop als we in het parkzijn.
je kan het beter wel eerst bij het cb vragen.

groetjes saloua

hoi
anouk is met ongeveer 5,5 maand in de wandelwagen gegaan,ze paste bijna niet meer in de kinderwagenbak, en ik had het idee dat ze wat meer wou zien van de wereld.koppie kwam steeds omhoog.wel heb ik een wandelwagen die helemaal plat kan.
gr petra

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 16:44:59'));

Marloes, wat voor wagen heb jij?

Ik heb de quinny buzz, en op  5 centimeter na, ligt de bak nu helemaal gevuld met Eline.   Nu gaat het nog wel, maar denk dat dit nog maar een kwestie is van een paar weken. Volgens mij kan de wandelwagen inzet wel vrij plat...

Hoi hoi,

ik heb een wagen van Mutsy. Vraag me niet wat voor model of type, want dat weet ik niet. We hebben hem nl over genomen van iemand die hem bijna niet heeft gebruikt ivm bekkeninstabiliteit.

Groetjes van Marloes

hi

djaimy ging met 3,5 halve maand al in de kinderwagen hij krijste alles bij elkaar in de bak en mijn kinderwagen kan helemaal plat dus bij cb vonden ze dat goed.was ook nietleuk meer om met hem te gaan wandelen met de bak hij bleef maar huilen en toen hij de 1e keer in de kinderwagen lag vond hij het geweldig en was weer vrolijk al vond ik het wel jammer want het werd wel kouder en dan is de bak toch lekker warm maar ja

groetjes angela mv djaimy 010707

Hoi hoi,

Dylano ging ook al met zijn half jaar in de buggy hoor.
Wij hebben de Quinny Freestyle XL, en hebben hem toen helemaal in ligstand gezet.
Maar nu niet meer hoor... meneertje wilt graag alles kunnen zien, dus moet hij een beetje zitten

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan