wanneer in de wandelwagen?

Hallo

Ik vraag me af wanner de kids in de wandelwagen mogen.
Ilse is drie en een half maand en ze vind het heerlijk als ze om zich heen kan kijken.
Als ze in de bak ligt zit ze met haar schouder tegen de zijkant aan en als ze op haar rug ligt en dan wakker is vind ze het niet leuk dan zet ze het op een huilen, dan draai ik haar op de buik en dan gaat ze weer op haar armen steunen zodat haar hoofd ook omhoog gaat, ze kan al aardig lang haar hoofd omhoog houden maar als ik met de wagen rij vind ik dit maar niks.

heeft iemand tips?

groetjes henny
 
Hoi,

Luka (4 ½mnd) past bijna niet meer in de kinderwagen, dus ik zal straks wel moeten. Bovendien is hij die bak ook wel zat, en wil hij graag alles zien.
Ik zet straks wel de wandelwagen in de ligstand, want gelijk zitten lijkt me niet goed voor zijn nekje.

Veel wandelplezier!
 
Theo lag al met 3.5 maand in de wandelwagen, en het gaat hartstikke goed, ik moest wel want hij paste al bijna niet meer in de wandelwagenbak, hij vind het heerlijk lekker om zich heen kijken hij is 4.5 maand

groetjes monique
 
ik  heb nu de wandel wagen gemonteert, maar de rug kan niet helemaal plat.
ik heb de maxi-cosi speedi, maak dit wat uit. omdat de baby's moeten liggen.

henny
 
hi,

mijn zoontje ging al snel in de buggy mee, denk rond de 4 maanden, hij wilde gewoon niet meer liggen. Hij is wel al heel vroeg sterk in zijn nek en rug, kon al zitten. Hij wilde ook niet in ligstand maar echt in zitstand. hangt denk ik dus wel van je kindje al en hoe sterk het nekje en rug al is.

groetjes,
lia
 
Gisteren was het zover theo wil niet meer liggen in de wandelwagen ik had hem al in zit stand maar niet zo hoog gisteren liepen we buiten en hij begon zijn hoofd helemaal op te tillen en zijn benen vastpaken om rechterop te gaan zitten dus heb ik hem in de hoogste stand gedaan en zelfs dat was niet hoog genoeg voor hem, hij was wel lekker aan het kijken naar andere kinderen enzo.
Het gaat wel snel hoor hij is nu 4.5 maand pfffff.

groetjes monique
 
Terug
Bovenaan