wanneer in de wandelwagen...

A

Anoniem

Guest
He hallo,

Ik heb een zoontje van vijf maanden en hij is het liggen in de wagenbak volgens mij een beetje zat. Hij wil meemaken wat er om hem heen gebeurd, denk ik!!
Nou heb ik een wandelwagen die helemaal plat kan zodat hij nog steeds kan liggen maar weet niet zo goed of dat al verstandig is.

Maar ik vraag me af wat is ongeveer de leeftijd dat ze in een wandelwagen kunnen?
en of het dus verstandig is..

groetjes sanneke

Mijn dochtertje zat met 5 maanden ook al in de wandelwagen, ze paste niet meer in de wagenbak. Jim is nu 5 maanden en hij zal ook 1 deze dagen overgaan in de wandelwagen, want ook hij is de bak ontgroeit. Ik denk dat als je geen superlange stukken gaat wandelen met de rugleuning omhoog het niet heel veel kwaad kan.

Gr Christa

het heeft denk ik veel te maken met hoe je baby is en wat jij vindt. Volg je gevoel, en als je baby veel wakker is en graag wil kijken moet je het gewoon doen, als het niet al te lang is, en zo plat mogelijk denk ik.
Bij ons verschilde het heel erg, de een lag er met 5 maanden in, en de laatste pas met 9 maanden, de rest er iets tussen in.

Veel wandelplezier!
Liefs Hilma

Hoi hoi
Mijn 2 oudste lagen er al met 3.5 maand in!
Zij waren de bak nog niet eens echt ontgroeit,maar ze lagen
elke keer zo met hun hoofd omhoog om te kijken wat er
allemaal gebeurde!
Nu met de 3e,is het denk ik iets anders,zij is vrij klein maar gaat
nu ook al idd al met haar hoofd de lucht in,en ze is nu bijna 12 weken!
Dus doe gewoon wat je zelf denkt dat goed is,je gevoel is vaak t beste,
en er staat nioet eens echt een 'leeftijd' voor hoor!
Grtz An

Hoi hoi,

Bij mij liggen ze er sinds 2 weken in.
Niet omdat ze dat zelf willen, maar omdat ik het wel zo praktisch vind.
We hebben een urban jungle duo. En als je met de auto weg wilt dan moet je de wiegjes ervan afhalen, alles proberen in de auto te proppen en ook nog maxi cosi meeslepen.
Dus we hebben geprobeerd hoe het in de platliggende buggy ging. Nou ,dat ging dus goed. Ze liggen er lekker in (in een lekker pak) en daarover drapeer ik een fleecdeken.
Meiden heb ik nog niet horen klagen hahaha

Groetjes Bertine

he hallo,

Dank jullie wel voor jullie reacties.
We hebben van het weekend de wandelwagen in elkaar gezet in gian vond het geweldig. Helemaal blij dat hij alles kan zien.

dank jullie wel

groetjes sanneke

Hallo!

Mijn zoontje ging met 5,5 maand in de wandelwagen. Hij was het helemaal zat in de kinderwagenbak. Hij wilde echt zien wat er allemaal gebeurde. En ik kon alleen nog maar met hem wandelen als hij moest gaan slapen, anders ging hij vervelend doen en kon ik niet rustig wandelen of de winkel in.

Nu hij in de wandelwagen zit, kan hij heerlijk kijken, maar ook lekker een slaapje doen als hij dat wil. Echt perfect!!

Groet,
Simone

nou mijn eerste lag/zat met 4 maanden in de wandelwagen, maar ja die is dan ook heel lang en daarom paste hij niet meer in de wagenbak.

We zullen zien hoe dat bij de tweede is.

Terug
Bovenaan