wanneer in de wandelwagen?

Hallo,weer even een vraagje over iets anders;-) leuk voor het eerst mama..je weet soms echt niet wanneer iets kan..of vanaf hoeveel maanden..hihi..ik wilde dus vragen aan anderen hoe oud jullie baby was toen jullie hem in de wandelwagen deden?Mika is nu 4 mnd en ik vind de reiswieg erg saai voor hem..maar mag ik hem dan al in de wandelwagen doen?Zijn nekje is wel al beginnend sterk aan het worden..of maakt dat niet uit? Ik wil gewoon graag met de wandelwagen gaan wandelen met hem.

X
 
Als hij zelf kan zitten, kun je 'm ook in de wandelwagen doen.
Ik heb m'n dochter al eerder in de wandelwagen gedaan, want in de reiswieg krijste ze de hele boel bij elkaar en in de wandelwagen was dat meteen over.
 
Als hij zelf kan zitten, kun je 'm ook in de wandelwagen doen.
Ik heb m'n dochter al eerder in de wandelwagen gedaan, want in de reiswieg krijste ze de hele boel bij elkaar en in de wandelwagen was dat meteen over.
 
Je kan proberen je wandelwagen helemaal in ligstand te leggen. Als je dan je voetenzak erin legt, (open of dicht) Dan is het ook lekker zacht in het ruggetje. Mijn zoontje lag er vanaf ongeveer 5 mnd al in. Wij hebben een quinny buzz, die heeft een heel zacht zitgedeelte, dus dat ging prima!
 
wij nemen onze kleine (6 maanden) bijna altijd mee in de maxi cosie op het wagenframe. Dan kan ze lekker veel zien. Ze heeft het namelijk helemaal niet op de reiswieg, dan gaat ze echt krijsen!

Mn oudste ging met bijna 6 maanden ook over naar de wandelwagen. Ze pastte toen niet meer in de reiswieg.... Dat ging eigenlijk prima, maar ze kon ook wel vroeg zitten hoor....
 
Mijn dochter heeft ruim 6 maanden in de reiswieg gelegen. Ze keek gewoon naar de bomen, ook leuk :)

Ik heb gewacht tot ze een beetje kon zitten, want volgens mij is het anders niet goed voor de kleine.
In de maxi cosi heb ik haar zo weinig mogelijk gedaan. Ze zat (en zit) daar alleen in de auto in.
Het is noet echt een natuurlijke houding daarin namelijk en ze kunnen zich er niet in strekken.
 
Terug
Bovenaan