wanneer in eetstoel?

hoi hoi,

ik heb een vraagje: mijn zoon is nu 6,5 maand en ik heb de trip trap stoel in elkaar gezet, hier zat hij nog niet echt goed in, zakte scheef, dus probeer het over een maandje nog een keer.
kunnen jullie kids al in de eetstoel? nu zit hij met eten in de wipper.
en doen jullie de kinderwagen in zitstand? ik heb hem schuin want liggen wil hij niet meer, wil alles zien, maar helemaal rechtop leek me ook nog niet goed.
ben benieuwd naar jullie antwoorden,

liefs

hoi,

ik heb Quinn sinds een paar dagen in de kinderstoel zitten. Hij is nu net 6 maanden. In de wipstoel kwam hij steeds omhoog dus dat werd steeds lastiger. Afgelopen week heb ik gevraagd op het cb of hij erin mocht en omdat hij al wat verder is en goed stevig mag hij erin tijdens zijn fruit en groente hap. Als hij scheef gaat hangen moet ik hem eruit halen maar tot nu toe gaat het goed. Het is ook vaak maar tien minuten want meer tijd heeft hij niet nodig om zn eten op te eten:) Ik zou gewoon elke week even kijken hoe het gaat en zodra hij gaat hangen er weer uit halen.

Liefs

hey hey

Djaimy is ook net 6 maanden.
wij hebben hem al een maand of twee in de kinderstoel.
en zat gewoon bij ons aan tafel als we aan het eten waren
onze kinder stoel kun je naar achter kantelen zo dat hij half ligt net azls in de wip stoel ...heel handig !!
nu zit hij al heel goed recht op dus hij is in de stoel inmiddels wel gewend om recht op te zitten
en doet het er erg goed in.

de kinderwagen hebben wij ook al omgetoverd.
de bak er af en de zit er op.
als hij wakker is zit hij redelijk recht op en zie ik dat zijn oogjes gaan zakken door het wandelen dan kantel ik hem helemaal in lig stand... das zo lekker makkelijk aan de kinderwagens van tegenwordig!

ik zou het gewoon doen en als jij ziet dat het niet gaat dan doe je het niet stel je het nog even uit.
jij ziet het beste wat je kindje wel of niet aan kan!!
en vooral hoe hij zich er bij voelt.

liefs Shirl.

Hoi,

Amy zit ook al een maandje in de triptrap stoel.
ze zit heel goed. ze is ook wel erg vlot. kan al 5 min zelfstandig zitten te spelen zonder steun.

Ik zou het gewoon proberen, gaat hij hangen of lijkt hij niet lekker zitten haal je hem erg gewoon uit he.

het is wel erg gezellig. Amy eet gezellig samen met ons aan tafel. en vind het prachtig.
succes ermee.

liefs Renske

Falko zit al een hele tijd in een kinderstoel... we begonnen in eentje van de ikea.... ongeveer 2 maanden terug... denk ik zo... en sinds vrijdag hebben we onze dapper meegroeistoel binnen en zit hij daar in...
maar het zit dan ook op de grond zelfstandig...

is het misschien een idee om de stoep iets te verklein door een deken of zo aan beide kanten van jullie zooon te doen?? daar mee verklein je de stoel en krijg je zoon iets meer steun...

in de kinderwagen zit die ook al meestal recht op.... als we hem gebruiken...

trouwens Falko is nu net 6 maanden

Terug
Bovenaan