Wanneer in het autostoeltje?

Hoi,

Ik heb altijd begrepen dat ze met het hoofdje binnen de randen moeten blijven. Anders moeten ze in een grotere stoel.

succes.

Groetjes
 
ja, de bovenkant van de oortjes mogen niet boven de maxicosi uitsteken.
Als ze 13 kg zijn, één jaar zijn en/of goed zelf kunnen zitten mogen ze in een autostoel.

Groetjes!
 
ze mogen in de autostoel als ze goed kunnen zitten.

Of als ze te groot zijn voor de maxicosi.

En als ze 9 kilo zijn.

13 kg is een beetje veel om daar op te wachten die weegt mijn dochter van 20 maanden nog niet eens!!


Groetjes moi
 
Ik wilde zo lang mogelijk wachten, maar dat ging helaas niet meer. Hij groeide nog voor hij 9 kilo was al boven zijn stoeltje uit. Ik had hem er liever nog wat langer ingehouden, want bij een botsing komt er veel druk op het nekje te staan, behalve als ze liggen in de maxicosi (dan liggen ze achterstevoren, waardoor het hoofd niet naar voren wordt getrokken).
Maarja, toen hij boven de maxicosi uitgroeide voelde het ook niet zo veilig meer. Hij kon al wel zitten.
Succes ermee.
 
de bovenkant van de oortjes erboven uit steken???Dan ben je al te laat hoor, het hoofdje zelf mag niet boven de rand uitkomen!
De meeste stoelen kunnen ook in een lig/slaapstand en dat is zeker als een kindje nog wat jong is de beste stand!
Ik zelf wacht altijd zolang mogelijk, maar ja als het niet meer gaat in de maxi-cosi moet je wel!
 
Terug
Bovenaan