Wanneer in het buggy zitje van de maxi cosi mura plus

<p>Hallo, </p><p>Onze dochter past niet meer in de ligbak van onze kinderwagen. Ze is zelf 72 cm en 5 maanden dus een flinke meid. de ligbak is 71 cm en ze licht er echt niet comfi meer in. Ze trekt zich ook een beetje omhoog dus vind het ook niet verantwoord om haar nog erin te leggen.</p><p>Ons zitje kan helemaal plat en heeft een grote kap die bijna helemaal over haar heen kan. Ze vind het echt geweldig omdat ze meer kan zien.</p><p>Vind het zelf ook wat veiliger omdat ze dan vast zit en zich niet zomaar kan optrekken. </p><p>Vanaf wanneer zijn jullie overgestapt? En waneer mag het zitje op de middelste stand? </p>

Mijn zoontje ging er in met 4.5 maand ofzo.. Hij wilde gewoon echt niet meer in de ligbak. en in de buggy wilde hij wel, aan het begin had ik hem nog een beetje op ligstand gezet.
De ruggetjes van baby's van 4 maanden zijn nog niet heel sterk en in de buggy als die rechtop staat kunnen ze die klappen minder goed opvangen ofzo..

Ik ben dus niet de enige haha. 
Onze meid vind het daar in tegen wel leuk in de ligbak maar ze heeft nog maar 1 a 2 cm over als ze in "slaaphouding" in de bak ligt. Ik vind het best lastig in te schatten of ze er wel aan toe is, aangezien ze het prima vind in de bak

Terug
Bovenaan