A
Anoniem
Guest
Hallo,
Ik kom een beetje in tijdnood met me schema.
8.30 flesje geven
9.00 klaar gauw aankleden mezelf aankleden spulletjes uitkoken afwassen was aanzetten der evt in badje doen etc.
10.15 even gauw de hond uitlaten
10.30 indien nodig even vlug naar de supermarkt anders rommelen in huis.
11.30 fles en naar bedje
12.15 hehe kan zelf even snel ontbijten.was uit de machine evt volgende erin ophangen droge was afhalen verder met rommelen aardappels schillen etc.
15.00 rust even niks
15.30 flesje
en ja dan is ze op en gaat niet meer naar bed maar wil geenteraind worden
16.45 beginnen met eten koken
17.30 eten
18.00 afwassen
18.30 de fles en naar bed
19.15 douchen
zo hehe klaar voor vandaag nu alleen nog de hele avond gezellig doen samen met me vriend.
Ik kom gewoon niet meer aan meeigen toe.
Gewoon even niks.
En nu gaat ze binnenkort ook nog beginnen met fruithap. Die wil ik op de ochtend zetten maar dan kom ik helemaal in tijdnood want ik moet ook nog boodschappen doen en de ochtend is al zo druk.
Ben ik nou de enige met dit probleem en is er een manier om de ochtend een uur langer te maken.
(liever niet vroeger opstaan ik werk namelijk vooral avonddiensten dat betekend als ik moet werken om 23.00 thuis dus dan is het zo 23.30 eer je je bed ziet.)
Ik kom een beetje in tijdnood met me schema.
8.30 flesje geven
9.00 klaar gauw aankleden mezelf aankleden spulletjes uitkoken afwassen was aanzetten der evt in badje doen etc.
10.15 even gauw de hond uitlaten
10.30 indien nodig even vlug naar de supermarkt anders rommelen in huis.
11.30 fles en naar bedje
12.15 hehe kan zelf even snel ontbijten.was uit de machine evt volgende erin ophangen droge was afhalen verder met rommelen aardappels schillen etc.
15.00 rust even niks
15.30 flesje
en ja dan is ze op en gaat niet meer naar bed maar wil geenteraind worden
16.45 beginnen met eten koken
17.30 eten
18.00 afwassen
18.30 de fles en naar bed
19.15 douchen
zo hehe klaar voor vandaag nu alleen nog de hele avond gezellig doen samen met me vriend.
Ik kom gewoon niet meer aan meeigen toe.
Gewoon even niks.
En nu gaat ze binnenkort ook nog beginnen met fruithap. Die wil ik op de ochtend zetten maar dan kom ik helemaal in tijdnood want ik moet ook nog boodschappen doen en de ochtend is al zo druk.
Ben ik nou de enige met dit probleem en is er een manier om de ochtend een uur langer te maken.
(liever niet vroeger opstaan ik werk namelijk vooral avonddiensten dat betekend als ik moet werken om 23.00 thuis dus dan is het zo 23.30 eer je je bed ziet.)