wanneer in winkel wagen?

pff tis al weer een tijd geleden voor mij,maar hebben jullie de kids al in het winkelwagentje?
vind het moeilijk om grote boodschappen te doen ,ze past niet meer in de maxi cosi ,heb de buikdrager al geprobeerd maar ze is echt te zwaar voor mijn rug [9 kilo] ze kan nog niet los zitten ,tot nu toe gaat af en toe 1 van mijn oudste kids mee om de buggy te duwen .hoe doen jullie dat?

Dat is moeilijk idd!! Alysha past nog niet in de winkelwagen, ze blijft zel wel goed zitten, maar ze is nog te klein!! Alysha past wel nog in de maxicosie dus due zet ik op de kar!
Ja dat is een dilema zeg, en ik heb verder ook geen tips voor je
Xxx

Sarah kan ook nog niet zitten, maar ik doe dr toch wel is in de kar. Dan laat ik dr handjes vasthouden aan de wagen en dan blijft ze wel zitten. Soms dreigt ze om te vallen, maar ik blijf natuurlijk wel altijd bij dr om r voor te zorgen dat ze niet dr hoofdje stoot. Maar echt super gaat t nog niet dus.

Hi doe ook maar de maxicosi in de winkelwagen , maar dan is er weer te weinig plek voor de wat grotere dingen, onderin kan het zo wegrollen tjaaa..soms wil hij ook niet in de maxi cosi blijven , hij wil opzitten en dan krijg je de poppen aan het dansen als het maar niet wil lukken
oplossing : ga alleen boodschappen doen als het echt moet dus wat kleinere dingen en heel snel aan het winkelen dus . manlief mag dan de groter boodschappen doen met lijstje erbij

Daniëlle zit al niet meer in de maxi cosi, meestal ga ik met de wandelwagen de winkel in en tegenwoordig kan ze zo goed zitten dat ze ook in de winkelwagen kan.
Dat vindt ze helemaal top haha

Zelf werk ik in de lidl en zie verscheidende opties voorbij komen.

Een jas opgerold achter het kindje, sommige zoals hier al beschreven laten het kindje zelf de kar vast houden.
Maar de beste optie die ik tot nu toe gezien heb is een tuigje.
Ze knippen de haakjes strak genoeg vast zodat de kleine niet om kan vallen.

Succes er mee.

Terug
Bovenaan