wanneer indalen

ik vraag me nu al een paar weken af.. wanneer zakken ze eigenlijk.. ik heb als maar het gevoel dat mijn buik wat lager hangt. ben nu 29.5 week

Hoi, mijn baby is al ingedaald en ben 31 weken zwanger. Maar heb begrepen dat het wel vroeg is, maar verder niks zegt. Laatst hoorde ik van een zwangere vrouw die 38 weken was, en de baby nog niet was ingedaald, dus ja bij iedereen weer anders.
Gewoon afwachten

x yvonne

Bij mij ligt ie ook al klaar om eruit te komen.... Ben vandaag precies 30 weken...
Maar dat wil inderdaad nog niets zeggen.
Moet alleen vaker naar de wc en heb af en toe het gevoel dat ik mijn buik heel goed moet vasthouden, alsof het zo kan zakken, hahahaha.... Het word mijn eerste, dus dat zal niet zomaar gebeuren....

Bij mijn eerste zwangerschap lag de kleine ook al erg vroeg ingedaald. Hierdoor had ze een voorkeurshouding. Nu ben ik 33 weken en deze kleine ligt al wel diep in het bekken, maar is nog niet ingedaald. Dat kan ook nog zat. Soms gebeurt het pas tijdens de bevalling! Al moet je dan wel direct gaan liggen als je vliezen breken, maar dat zal je vk je allemaal wel vertellen.

Liefs ciomama

Ik ben 29 weken en mijn meisje ligt met haar hoofd naar boven aan de rechterkant. In stuit dus, ik denk dat ze daar ook blijft... 2 van mijn 3 kinderen lagen ook zo... ik vind het geen probleem, ze wordt gehaald. Ik zou zelf ook liever rechtop zitten toch?

Maar voor iedereen is de indaling in een andere periode.

Terug
Bovenaan