Heej Lies!
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik voel me inderdaad ookal weken grieperig, echt het gevoel alsof ik buikgriep krijg, echt nergens geen puf voor hebben!
Normaal gesproken ben ik echt iemand die niet kan stil zitten maar nu heb ik ook echt nergens geen zin in!!!
Wat betreft mijn buik heb ik niet te klagen,heb een erg bescheiden buikje, ben nog maar 3,3 kg aangekomen en heb minder vruchtwater dan gemiddeld dus vandaar dat mijn buik aan de kleine kant is.
Kan me voorstellen dat hoesten ook niet erg lekker is nee. Maagzuur heb ik eigenlijk praktisch geen last van, ik heb zo'n flesje gaviscon en als het echt niet meer te houden is neem ik daar weleens wat van en dan zakt het gelijk! Verder lekker kaugom eten en dan trekt het wel weer een heel eind weg..
Slapen probeer ik wel overdag ja. Gisteren rond 9uur uit bed gegaan , ff wat gegeten en daarna weer terug me bed in gegaan tot 12 uur. Smiddags hadden we verjaardag en rond 6uur, toen al het bezoek weg was, lekker languit gegaan op de bank bij me ouders. Kon wel slapen.. Na het eten naar huis toe gegaan, en lekker op de bank gaan liggen alleen die krampen blijven aanhouden, hoe rustig aan ik ook doe!
Een warm bad kan ik niet nemen want ik heb geen bad hihi, maar ik neem weleens een warme douche voor het slapen gaan maar qua rusteloosheid helpt dit niks. Slaap dan net zo slecht. Ook zo vaak eruit moeten voor het toilet enzo, erg vervelend! Heb jij daar geen last van? Dat je je draai niet kunt vinden in bed?
Van de vk heb ik als tip gekregen om veel te rusten. Nou resultaat, ik zit de hele godganse dag binnen, 1keer per dag gaan we even naar buiten toe om een frisse neus te halen, verder breng ik 90% van de dag door op de bank of in bed, dus aan het rusten zou het niet kunnen liggen. Verder hebben ze geen tips..
Ik moet donderdag weer naar de vk toe en ik zal dan weleens navraag doen over het inleiden. Zowiso maakt het voor mij niet uit of ik bij de gynaecoloog of bij de verloskundige moet bevallen want ik moet hoe dan ook naar het ziekenhuis toe. Ik woon in Zeeland en zoals je misschien wel gehoren hebt is het ziekenhuis in Vlissingen gesloten (de kraamafdeling) en moet je verplicht bevallen in Goes. En als je aan de verkeerde kant van het kanaal woont (zoals ik) heb je geen andere keus en moet je naar het ziekenhuis, want een thuis bevalling is te riskant dan vanwege het tijdgebrek!
Jij ook veel sterkte met de laatste loodjes en erg bedankt voor je reactie!
Groetjes..