wanneer innesteling????

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Misschien houd ik mezelf met deze vraag wel enorm voor de gek, maar moet hem toch even aan jullie stellen.

Mijn NOD is as donderdag de 12e. Nu heb ik na de vruchtbare periode last van blauwe aderen op mijn borsten en regelmatig krampjes in de buik. Normaal heb ik dit nauwelijks voor mijn menstruatie. Van het weekend zowel zaterdag als zondag beetje rozige afscheiding verloren. Innesteling of voorbode ongi?? Heb namelijk het gevoel, en constateer bij het plassen, dat er nu geen rozige afscheiding of bloed meer aankomt.....

Hoe lang na het liefdevol samensmelten van eitje en zaadje vindt er een innesteling plaats. Zou dit het geval kunnen zijn.....???

Wie o wie kan mij helpen.

Groetjes,
Roos

Hi Roos,

Ondanks je laat was met je berichtje, toch dank je voor je steun.....
Maar zoals ik het lees, is het inderdaad een innestelingsbloeding geweest (wat een woord he).
Toevallig heb ik vanmorgen aan de huisarts gevraagd hoe lang zo'n bloeding kan zijn, wanneer het plaats kan vinden ect.
Ze vertelde mij dat dat na je ovulatie je een innestelingsbloeding kan krijgen. Dit kan zijn kort na je ovulatie, maar ook vlak voor je menstruatie. Dus dat kan de hele tijd.
Dus ik denk dat het toch een innestelingsbloeding is.

IK GA VOOR JE DUIMEN!!!

ff ander vraagje....hoe lang zijn jullie bezig?? En hoe oud ben je???
Wij zijn nu 7 maanden bezig en ik ben 25 (over een maandje 26)

Liefs Flower

Hoi Flower,

Bedankt voor je berichtje. Voelt toch altijd goed dat je mensen hebt die snappen in welke situatie je zit.

Ik ben overigens (net een maandje) 29 jaar en mijn man en ik zijn ongeveer 5 maanden bezig.

Thanks voor je info! Ga nu proberen rustig de komende dagen uit te zitten en hopen dat er verder geen andere ongi verschijnselen zich aandienen. Ik heb in mijn leven best veel dingen waarvoor ik zenuwachtig ben geweest, maar de wens op een kindje geeft toch wel een heel ander dimensie aan dat woord. Pfoei..

Nogmaals bedankt en ik houd je op hoogte!

Groetjes,
Roos

Terug
Bovenaan