Wanneer innesteling?

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een vraagje. Hoe lang duurt het voor het bevruchte eitje zich gaat innestelen?
Ik lees hier echt verschillende dingen over. Dan hoor ik 5 dagen, dan 7 en dan weer 9...
Weet iemand wat het nu is??? En krijg je dan altijd een lichte bloeding of is dat ook afhankelijk per persoon? Lijkt mij wel....

Groetjes Anoek

Hi Anoek ,
Ik heb hier  een officieel  VK-boek: Vanaf 8/9 dagen ongeveer na bevruchting  zal de innesteling plaatsvinden...Dus ik denk dat de bloedinkjes  dan  dus ongeveer kunnen komen...
Hopelijk heb je hier  wat aan!
Groetjes,  
Nicky  

Thanks Nicky! Zat het me gewoon af te vragen, omdat ik overal wat anders las. Welk boek heb jij?

Groetjes

Hoi Anoek,

Ook de innesteling verschilt per persoon, bij de een is het al na 5 dagen, bij de ander pas na 9 dagen. Dus je kan niet zeggen dat het op een bepaalde dag gebeurd.

En ook innestelingsbloedingen komen niet bij iedereen voor. Het kan zelfs bij een persoon verschillen tussen 2 zwangerschappen. Ik heb er de 1e keer geen gehad, terwijl ik de 2e keer wel 1,5 dag een beetje rozig/rood bloedverlies had.

Helaas is niet te zeggen of je dat dus krijgt, het blijft gewoon afwachten. Maar geef de moed niet op als je een week na je ei nog geen bloedverlies gehad hebt, je kunt toch zwanger zijn. En ik hoop voor iedereen hier op het forum dat die dag snel komt!

groetjes,
Dion

Hoi Dion,

Thanks voor je antwoord! Niks is zeker met zwanger worden en zijn. Ik wacht het ook maar rustig af. Zit pas in ronde 1, dus ik verwacht niet te veel. Heb nu wel al 2-3 dagen steekjes in mn onderbuik, maar geen idee of dat kan wijzen op een innesteling... Zou nu ongeveer 7-9 dagen na bevruchting zitten als het raak zou zijn....
Nog een weekje en dan weet ik het...

Groetjes Anoek

Veel succes ermee, we zullen voor je duimen!

groetjes,Dion

Terug
Bovenaan