Wanneer is cyclus weer normaal

<p>Hallo dames,</p><p>Afgelopen vrijdag heb ik een miskraam gehad. Ik was 6,5 week zwanger toen ik bruin bloedverlies kreeg bij afvegen. Ik had geen krampen maar voelde me behalve moeheid niet meer zwanger. Ik belde de vk en ze gaf aan dat ik dit moest afwachten. Het betekend niet altijd dat het een miskraam is dus het kon twee kanten opgaan. 3 dagen later was dit nog steeds zo en ik voelde gewoon dat het niet goed zat. Ik mocht langskomen van de verloskundige voor een echo. Op de echo was er niets in mijn baarmoeder te zien. Mijn buik was te gevoelig en ik had ook pijn in mijn schouders. De vk vermoedde een bbz en ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis. Na meerdere inwendige echo’s konden zij niet vinden. Wel zag mijn baarmoeder er erg rommelig uit vond ze. Mijn hcg was niet super hoog dus had er hoogst waarschijnlijk al een miskraam plaatsgevonden. Die avond kreeg ik erg veel krampen en de volgende dag ook. Dit voelde echt beetje aan als weeen. Gisteren moest ik opnieuw bloedprikken voor hcg waarde en deze was gedaald dus miskraam. Zijn er meer vrouwen die dit herkennen en hoe lang duurde het bij jullie voordat je cyclus weer normaal was?</p>

Ik herken je bloedingen. Ik heb zelf een miskraam gehad met een week of 4. Heel pril dus. Wil je geen valse hoop geven. Na mijn bloeding die 10 dagen duurde gewoon sex gehad met de gedachte alles moet even weer op gang komen. Wat bleek bij de volgende controle ik was opnieuw zwanger. Nu inmiddels 20 week. Mijn miskraam begon 22 okt vorig jaar en ik had 17 nov weer een positieve test in handen. Kan dus snel gaan. 

Bedankt voor je reactie! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Mijn Gyn gaf aan dat ik een menstruatie moest afwachten maar volgens mij heeft dat meer te maken met het feit dat als je zwanger bent dat je de duur beter kan bepalen? Verder bleek het bij mij toch een bbz te zijn. Ze noemen het ofwel een ZOL (zwangerschap onbekende locatie) of een tubaire abortus. Ik denk dat mocht ik weer zwanger raken ik sowieso eerder een echo zal moeten. Nou ja afwachten maar! 

Terug
Bovenaan