A
Anoniem
Guest
Hallo Allemaal
Zal mij even voorstellen want ik ben nieuw op de site.
Ik ben Dagmar, ben 28 en wil binnenkort stoppen met de pil.
Dit is vrij nieuw voor mij allemaal dus weet niet het fijnste van zwanger worden en wat je moet doen wat goed is voor jou en je toekomstige kleine
Ja niet roken en drinken Foliumzuur slikken, dat weet ik.
Maar wat kan je nog meer doen?
Ook wil ik graag op kruiden basis mijn lichaam schoon spoelen voordat we echt gaan beginnen.
Ook omdat ik heb gerookt en heb zo iets van ik moet wat doen
Heeft iemand een suggestie wat goed is voor je lichaam dan alleen heel veel water drinken wat ik al doe?
Wat ik ook niet helemaal begrijp is op dag 14 van je cyclus ben je het vruchtbaarst.
Wanneer is dat nou precies.
Ik weet niet hoe je dit moet tellen.
Iemand vertelde mij dat je het vruchtbaarst bent op de 10e dag na je eerste menstruatie dag.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit uit moet rekenen?
Zal mij even voorstellen want ik ben nieuw op de site.
Ik ben Dagmar, ben 28 en wil binnenkort stoppen met de pil.
Dit is vrij nieuw voor mij allemaal dus weet niet het fijnste van zwanger worden en wat je moet doen wat goed is voor jou en je toekomstige kleine
Ja niet roken en drinken Foliumzuur slikken, dat weet ik.
Maar wat kan je nog meer doen?
Ook wil ik graag op kruiden basis mijn lichaam schoon spoelen voordat we echt gaan beginnen.
Ook omdat ik heb gerookt en heb zo iets van ik moet wat doen
Heeft iemand een suggestie wat goed is voor je lichaam dan alleen heel veel water drinken wat ik al doe?
Wat ik ook niet helemaal begrijp is op dag 14 van je cyclus ben je het vruchtbaarst.
Wanneer is dat nou precies.
Ik weet niet hoe je dit moet tellen.
Iemand vertelde mij dat je het vruchtbaarst bent op de 10e dag na je eerste menstruatie dag.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit uit moet rekenen?