wanneer is de innestelingsdag

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Misschien een rare vraag maar de innestelingsdag is elke keer anders ? op site of in de dit forum.

Of 5 dagen na ovulatie of rond de ongesteldheid ????en anders mag natuurlijk ook hihi
Wie weet het juiste antwoord???

groetjes bianca

Hoi Bianca,

Wat ik weet is dat het gemiddeld 5 tot 7 dagen duurt voor het eitje in de baarmoeder is. Dan zweeft  ie nog een tijdje rond (ja, dat heb ik ook maar gelezen), waarna hij een plekje uitzoekt om zich in te nestelen. Maar of dat 'tijdje' een paar uur of een dag is weet ik niet.

Een eventuele innestelingsbloeding treedt meestal pas op tegen de tijd dat je normaal ongi had moeten worden, dus veel vrouwen denken dan dat ze idd ongi worden, maar daar duurt het te kort voor (ook veel minder bloedverlies natuurlijk) en meestal is het een andere kleur (licht roze).

Maar goed, de uitzondering bevestigr de regel, dus pin me er niet op vast.

Groetjes,

Tammy

He hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Is het nu een innestelingsbloeding of wel een menstruatie. Erg vervelend.
We zijn begin dit jaar gestopt met de pil, ben sindsdien dtipt met mijn menstruatie.
Afgelopen maandag had iuk dus ongesteld moeten worden ,maar werd het pas donderdagmorgen en is anders dan anders. Heb vanmorgen gestest, maar daar kwam niks uit. Nu las ik op internet dat het HCG hormoon pas na de innesteling in het lichaam komt. Dus nog ff wachten tot het is gestopt. Het blijft zo spannend!!!!

Kus Kim

Terug
Bovenaan